Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:30:28 GMT

تازه داماد؛ قرباني شيربها شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۱۳۴۶

خبرگزاري آريا - 22 خرداد 92 حلق آويز شدن پسري جوان به نام حميد به کلانتري 11 ملارد اطلاع داده شد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، در حالي که به نظر مي‌رسيد پسر جوان به‌دليل ناتواني در پرداخت شيربهاي درخواستي پدر نامزدش، خود را دار زده باشد، قضات ديوان عالي کشور به نگهبان باغ محل حادثه مشکوک شدند و دستور رسيدگي دوباره به پرونده را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



22 خرداد 92 حلق آويز شدن پسري جوان به نام حميد به کلانتري 11 ملارد اطلاع داده شد.

شوهر خاله حميد، جسد را پيدا کرده و از درخت پايين کشيده بود. او به ماموران گفت: «از سر کار برگشته بودم که تلفن همراه همسرم زنگ خورد. شماره ناشناس بود براي همين من صحبت کردم. پشت خط، نورالله، نگهبان يکي از باغ‌هاي ملارد بود. او گفت حميد به باغ آمده اما حالش بد شده و غش کرده است. سريع خودم را رساندم اما اثري از نورالله نبود. ناگهان جسد حلق آويز شده حميد را بالاي يک درخت ديدم.»

خاله حميد نيز به ماموران گفت: «حميد با کسي خصومت نداشت و مي‌خواست ازدواج کند. نامزدش را خيلي دوست داشت اما پدر دختر گفته بود بايد 12 ميليون تومان بابت شيربها پرداخت کند. حميد فقط چهار ميليون تومان داشت براي همين وقتي از تامين مبلغ درخواستي نااميد شد، گفت مي‌خواهد خودکشي کند.»

مرگ حميد به خودکشي شبيه بود اما فرار نگهبان باغ باعث شد ماموران به او مظنون شوند. کيفرخواست پرونده با همين يک متهم صادر شد و چندي بعد براي رسيدگي در اختيار شعبه چهارم دادگاه کيفري استان تهران به رياست قاضي اصغر عبداللهي قرار گرفت.

در جلسه دادگاه، نورالله به‌دليل فرار به افغانستان حضور نداشت. قضات نيز پس از بررسي اظهارات اولياي‌دم، مرگ حميد را خودکشي دانسته و حکم برائت متهم را صادر کردند. اين راي در شعبه هفتم ديوان‌عالي کشور بررسي شد و قضات با رد آن، دستور رسيدگي بيشتر به اظهارات چند نفر ديگر از آشنايان حميد را صادر کردند.

صبح ديروز قرار بود دومين جلسه دادگاه در شعبه چهارم برگزار شود اما به‌دليل حضور نيافتن متهم و اولياي‌دم به روزهاي آينده موکول شد.
جام جم
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان