Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات والیبال انتخابی جهان امروز با چهارمین برد شیرین بلندقامتان ایرانی در اردبیل به کار خود پایان داد و امروز آسیا در مقابل این بلندقامتان زانو زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان امروز با برد تیم ملی والیبال کشورمان در اردبیل به کار خود پایان داد و آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد چرا که تیم ملی والیبال ایران در هر 4 بازی خود به پیروزی‌های ارزشمندی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که در چهار بازی مقابل تیمهای کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر به پیروزی دست یافت علاوه بر برد شیرین توانست جواز صعود به رقابتهای قهرمانی جهانی 2018 را نیز کسب کند که این یک افتخاری بسیار بزرگ برای ملت ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران امروز نیز در یک بازی خوب توانست در سه ست متوالی مقابل تیم ملی قطر به پیروزی دست یابد و تیم ملی کشورمان نشان داد که همچنان بر بام آسیا است و هیچ تیمی حریف بلندقامتان کشورمان نمی‌شود.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز در یک بازی خوب و زیبا توانستند تیم ملی والیبال قطر را شسکت دهند تا در ادامه سریال پیروزی‌های شیرین و ارزشمندشان با یک پیروزی دلچسب مسابقات انتخابی جهان در اردبیل را ترک کنند.

تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

تماشاگران اردبیلی که امروز نیز همانند سه روز گذشته ورزشگاه رضازاده را در بازی تیم ملی ایران پر کرده بودند گل کاشتند و لحظات ماندگاری را با تشویقهای بی‌امان خود به ثبت رساندند.

امروز اقشار مختلف مردم از کودک و جوان گرفته تا پیرمردان همه با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به ورزشگاه رضازاده آمده بودند تا حامی تیم ملی والیبال ایران باشند که در این زمینه تا آخرین لحظه و یکصدا تیم ملی را تشویق کردند.

تماشاگران اردبیلی در این دوره از مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان برنده واقعی در اردبیل بودند چرا که شور و نشاطی به ورزشگاه رضازاده در این چند روز دادند که ملی پوشان ایرانی، کادرفنی و تیمهای شرکت کننده نیز به این امر اذعان داشتند.

اردبیل هم نشان داد که ظرفیت میزبانی مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف سالنی در ورزشگاه رضازاده را دارد و توانست از میزبانی مسابقات والیبال انتخابی جهان سربلند بیرون بیاید که در این زمینه تلاش متولیان و مسئولان استانی قابل تقدیر است.

برد در هر 4 بازی حق ایران بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به این که تیم ملی والیبال ایران توانست در تمام چهار بازی به پیروزی دست یابد، افزود: از این که در این بازی‌ها حتی یک ست هم واگذار نکردیم بسیار خوشحالیم و به خود می‌بالیم.

کولاکوویچ با اشاره به این که حضور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده اردبیل در هر چهار مسابقه چشم‌گیر بود، گفت: بی‌شک حضور و تشویق تماشاگران اردبیلی در پیروزی تیم ملی والیبال ایران نقش اساسی داشت که من از این بابت به تماشاگران اردبیلی تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: با وجود این که تیم ملی والیبال قطر بازی خود را به نمایش گذاشت اما این تیم در حد و اندازه تیم ملی والیبال ایران نبود و بنده برای این تیم در مسابقات بعدی در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایرانتصریح کرد: ما در تمام بازی‌های خود لذت بردیم چرا که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران تمام توان خود را گذاشتند و هیچ بازیکنی کم‌کاری نکرد و امیدوارم در مسابقات بعدی نیز شرایطی فراهم شود که بتوانیم در ورزشگاه رضازاده اردبیل بازی کنیم که حضور در اردبیل برای ما خاطرات خوشی را رقم زد.

تشویق تماشاگران اردبیلی لذت بازی را دوچندان کرد

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تشویق تماشاگران اردبیلی لذت بازی امروز را دوچندان کرد و تماشاگران اردبیلی برنده واقعی این دوره از مسابقات انتخابی قهرمانی جهان بودند چرا که همواره و بی‌امان در طی این جند روز تیم ملی والیبال را تشویق کردند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال قطر در حد و اندازه تیم ملی والیبال ایران نبود، افزود: بازیکنان تیم ما بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و توانستند پیروز این مسابقات باشند.

وی ضمن تبریک صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان 2018 تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در رقابتهای بعدی با پیروزیهای خود دل ملت ایران را شاد کنیم.

خبرنگارانی که بدون وقفه مسابقات والیبال را پوشش دادند

حضور خبرنگاران خارجی و داخلی نیز در مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل چشمگیر بود و این خبرنگاران تلاشگر در سریعترین زمان ممکن اخبار مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل را از سایتها، خبرگزاریها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی انعکاس دادند.

خبرنگاران و عکاسانی که لحظاتی به یاد ماندنی از مسابقات والیبال انتخابی جهان در اردبیل را ثبت کردند امروز نیز در آخرین روز از این مسابقات بی‌امان و بدون وقفه به رسالت خود پرداختند و اخبار متفاوتی از میزبانی اردبیل دروالیبال انتخابی جهان انتشار کردند.

آری برنده واقعی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان تماشاگران اردبیلی بودند که با صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابتهای جهانی 2018 شور و نشاط خاصی در اردبیل و به تبع در ایران به وجود آمد و اردبیل از میزبانی این دوره از مسابقات سربلند بیرون آمد که انتظار می‌رود با تمهیدات و برنامه‌های مدون مسابقات بین‌المللی ورزشی در آینده به میزبانی این استان برگزار شود.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی

دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با اعلام حمایت از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی، بر خاتمه جنگ غزه تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل عصر امروز در مراسم اعلام حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل از جنبش ضد صهیونیستی در آمریکا و اروپا، اظهار داشت: دانشجویان با آگاهی و علم به حقیقت موضوع فلسطین، حرکت‌های خودجوشی را در آمریکا و اروپا علیه صهیونیسم به راه انداختند تا جلوی کشتار بی‌رحمانه در غزه گرفته شود.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی تصریح کرد: تشکل‌های مختلف دانشجویی در سراسر دنیا با اعلام بیزاری از جنگ و ناامنی در خاورمیانه اعلام کردند که تا توقف قتل‌عام بی‌رحمانه در غزه به خیز خود ادامه می‌دهند تا خشونت رخ داده در منطقه به سرانجام برسد.

وی گفت: بشریت امروز تشنه امنیت، آرامش، صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است اما برخی کشورها و حامیان آنها هیچ دوست ندارند که جهان در امنیت کامل باشد و به همین خاطر همچنان به قتل و غارت و کشتار بی‌رحمانه انسان‌ها، زنان و کودکان و افراد غیرنظامی ادامه می‌دهند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: حادثه غزه در هفت ماه اخیر نمونه ای از این وحشیگری ها در قرن معاصر است و باید هر چه سریعتر مجامع جهانی، بین المللی و انسان‌های آزاده دنیا برای برقراری صلح تلاش کرده و اجازه ندهند تا بیش از این رژیم جعلی صهیونیست بخواهد به کشتار بی‌رحمانه خود در غزه، رفح و سایر مناطق فلسطین اشغالی ادامه دهد.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به قدری در دنیا منفور شدند که حتی در بین مردم کشور خود دارای اعتبار و ارزش نبوده و روز به روز شاهد خیز امت‌های آزادیخواه علیه ظلم و تعدی این کشورها و خون‌خواهی سران مستکبر هستیم.

وی اضافه کرد: دانشگاهیان استان اردبیل نیز با تجمع برگزار شده، اعلام حمایت خود را از جنبش دانشجویی آغاز شده در اروپا و آمریکا علیه صهیونیسم و قتل‌عام بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و از حامیان حقوق انسان‌ها خواستند تا در کوتاهترین زمان به این قتل و غارت پایان بدهند.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: عاقبت رژیم صهیونیستی جز هلاکت و نابودی چیز دیگری نخواهد بود و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که همه امت اسلامی و انسان‌های آزادیخواه در میدان بوده و بیش از این اجازه ندهند تا عده‌ای به خاطر منافع خود به هر کشتار و جنایاتی دست بزنند.

به گزارش تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سران استکبار» اعلام حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان