Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقت شود که موسوی‌لاری گمانه «خودبه‌خود دچار مشکل می‌شود» را درباره کسی و درباره دولتی به کار برده‌ است که اصلاح‌طلبان از تمام اقداماتش دفاع می‌کردند و اجازه طرح حتی یک انتقاد از آن را هم نمی‌دادند. به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ عبدالواحد موسوی‌لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات و از فعالان ستادی این جریان، به تازگی طی گفت‌وگویی که سایت جماران آنرا منتشر کرده، با لحنی انتقادآمیز نسبت به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور روحانی برای کابینه دوم گفته است:
«آن ۲۴ میلیون در مقابل یک سلسله شعارها، خط مشی و اندیشه آقای روحانی که برآمده از اندیشه اصلاح‌طلبی بود، وی را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای روحانی در میتینگ‌های انتخاباتی‌اش گفتمان اصلاح‌طلبی را انتخاب کرده بود و با درود به آقای هاشمی و آقای خاتمی، سخنرانی‌های خود را شروع می‌کرد. پس نمی‌شود که آقای روحانی در چینش کابینه یا خط مشی‌های آتی این فضا و عقبه‌ای را که از ایشان حمایت کرده است، نادیده بگیرد. اگر این کار را بکند خود به خود دولت دچار مشکل می‌شود
.»
موسوی‌لاری در این گفت‌وگو همچنین تصریح کرده است: اصلاح‌طلبان هیچ گاه نخواسته‌اند که آقای روحانی سهمی از قدرت به آنها بدهد، البته نیازی هم به سهم نداشته‌اند.[۱]
*کنایه‌های اصلاح‌طلبان به آقای روحانی در چارچوب پروژه طلاق سیاسی هر روز بیشتر از دیروز می‌شود.
کما اینکه روزنامه شرق چندی قبل در یک مقاله اینطور نوشت که «آیا روحانی آمادگی تنها ماندن را دارد یا خیر؟!»
یکی از فعالان اصلاح‌طلب نیز به تازگی صراحتا از نمایندگان مجلس خواسته است که به «رحمانی فضلی» چهره پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت کشور رأی ندهند.[۲]
این رفتارها نشان می‌دهد که آقای روحانی روزهای سختی را در قبال اصلاح‌طلبان پیش رو دارد و چپ‌ها برای اینکه برائت خود را از گفتمان اعتدال نشان بدهند، نقشه‌های بزرگی را در سر پرورانیده‌اند.
دقت شود که موسوی‌لاری گمانه «خودبه‌خود دچار مشکل می‌شود» را درباره کسی و درباره دولتی به کار برده‌ است که اصلاح‌طلبان از تمام اقداماتش دفاع می‌کردند و اجازه طرح حتی یک انتقاد از آن را هم نمی‌دادند.
پر واضح است که این دودهای برآمده از آتشفشان، خبر از چالش‌هایی می‌دهد که جریان سیاسی خاص قصد دارد برای روحانی و دیگران ایجاد کند تا خود را در انتخابات‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ منجی مردم ایران نشان بدهد.
این منجی قصد دارد در دو مقطع سیاسی پیش رو، به جای خود، اصولگرایان را حامی اصلی و جریان مؤتلف با روحانی جلوه دهد و در ادامه ضمن سیاه‌نمایی از عملکرد روحانی، همه را با یک چوب رانده و اینطور به افکار عمومی القا کند که جریانی که آخرین پیروزی اکثریتی‌اش در یک انتخابات در سال ۱۳۸۰ بوده، جریان موعودیست که باید در افق ۱۴۰۰، قدرت اجرایی را در ایران به دست بگیرد!
در اشاره به صحبت‌های موسوی‌لاری مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان نیازی به سهم نداشته‌اند نیز بایستی سکوت کرد! به این دلیل که گویا آقای موسوی‌لاری در جریان پروپاگاندا، جیغ‌های بنفش و فضاسازی گسترده اصلاح‌طلبان برای سهم‌خواهی از کابینه دوم طی هفته‌های اخیر نیست. و نمی‌داند کار آنها به جایی رسید که حتی یکی از اعاظم اصلاح‌طلب به سهم‌خواهی عنوان یک فعل خوب را هم داد و ترجیح داد از آن برائت نجوید.[۳]

۱_ http://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-719408
۲_ mshrgh.ir/761831
۳_ http://www.armandaily.ir/fa/news/main/194105

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به گسترش جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا، صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه های امرسون، ‌کالیفرنیای جنوبی، ‌آستین و آریزونا دستگیر شدند.

طنز پرداز انگلیسی در واکنش به دستگیری دانشجویان معترض به اسرائیل توسط پلیس امریکا نوشت: «اگر کشور دیگری این تعداد دانشجو و استاد را در یک روز دستگیر می‌کرد، آمریکا عمیقا نگران می شد.»

کد خبر 847570 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • کنایه شاهکار طنز پرداز مشهور به دولت آمریکا | عکس
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!