Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:15:50 GMT

15 حقيقت جالب و خواندني درباره‌ي «جاني گالکي»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۳۶۱۶

خبرگزاري آريا - وب سايت روزياتو: فيلم ها و سريال ها اين روزها جايگاه بسيار ويژه اي ميان مردم پيدا کرده اند و به شدت طرفدار دارند. آن ها مي توانند علاقه مندان را براي ساعت ها سرگرم سازند و در عين حال آموزنده نيز باشند. در حال حاضر، سريال هاي زيادي در شبکه هاي مختلف تلويزيوني پخش مي شود که از جمله سرشناس ترين آن ها مي توان به «بازي تاج و تخت» اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ميان مجموعه کمدي «تئوري بيگ بنگ» نيز توانسته مخاطبان زيادي را به سمت خود بکشاند.

بر اساس آمار ها، بيش از 18 ميليون نفر هر هفته اين سريال را دنبال مي کنند. با توجه به آمار خيره کننده بيننده ها در سراسر جهان، مي توان «تئوري بيگ بنگ» را بزرگترين مجموعه تلويزيوني دانست. همين امر سبب شده که بازيگران آن نيز به سوپر استارهايي محبوب تبديل شوند. از جمله هنرپيشه هاي مطرح آن مي توان به «جاني گالکي» بازيگر نقش لئونارد اشاره نمود.

ما در اين مقاله قصد داريم 15 نکته جالب درباره بازيگر تئوري بيگ بنگ را مطرح کنيم. تا پايان همراه باشيد.




جاني به عنوان دومين بازيگر پر درآمد در تلويزيون شناخته مي شود. وي با درآمد 24 ميليون دلاري در سال، توانسته براي دومين سال پياپي در بين 5 هنرپيشه ثروتمند جعبه جادو قرار بگيرد.





او عينکي نيست و تنها براي ايفاي نقش در سريال تئوري بيگ بنگ عينک مي زند؛ البته آن ها نيز فاقد هر گونه لنز هستند.





او و ماييم بياليک از سنين نوجواني يکديگر را مي شناسند. آن ها در شوي تلويزيوني «Blossom» هنگامي که جاني بازيگر ميهمان بود، يکديگر را ملاقات کردند.




ماييم که دوستي نزديکي با جاني دارد، يک ماجرا را هيچگاه فراموش نمي کند. ظاهرا آقاي گالکي به جشن تولد 16 سالگي بياليک دعوت بوده که در راه با موتور سيکلت تصادف مي کند.





بازيگر تئوري بيگ بنگ به مدت دو سال مخفيانه با کيلي کوئوکو نامزد کرد. هر دوي آن ها در سريال مذکور حضور دارند.





جاني قرار بود اول نقش شلدون را بازي کند، اما دريافت که در نقش لئونارد موفق تر خواهد بود.





بازيگري تنها هنر او نيست. آقاي گالکي از دوران کودکي در زمينه نوازندگي ويولن سل فعاليت مي کرد.





حضور او در شوي تلويزيوني «روزان» باعث شد که «روزان بار» به شدت تحت تاثير بازي او قرار بگيرد. خانم بار همکاري با جاني را بسيار خوب توصيف نمود.





او در فيلم «Bounce» نقش بسيار کوتاهي در کنار بن افلک بازي کرد. اين نقش به طور ويژه براي جاني نوشته شده بود.





بازيگر سريال تئوري بيگ بنگ علاقه زيادي به حيوانات دارد. در سال 2009، او هنگام پياده روي يک سگ رها شده در جعبه را ديد و سرپرسي آن را قبول کرد.





وي در پايه هشتم مدرسه را رها کرد و به بازيگري حرفه اي روي آورد. او در 1 سالگي به صورت مستقل در کاليفرنيا زندگي مي کرد. اين تجربه ممکن است در نگاه اول جالب به نظر برسد، اما آقاي گالکي آن را دلهره آور و همراه با تنهايي دانست. به هر حال جاني اکنون توانسته خودش را به عنوان يکي از بهترين بازيگران تلويزيون مطرح کند.





او در لحظات ابتدايي فيلم ترسناک «من مي دانم شما سال گذشته چه کرده ايد» حضور داشت و نقش آن نيز بسيار دلهره آور جلوه مي کرد.





هنگامي که جاني 10 سال داشت، به والدينش اصرار مي کرد که اجازه دهند گوش خود را سوراخ کند. آن ها مخالفت کردند، بنابراين وي يک سوزن برداشت و خودش اين کار را انجام داد.





جاني به نقاشي و هنرهاي ترسيمي علاقه زيادي دارد و آن ها را پيگيري مي کند.





اين سوال پيش مي آيد که او با درآمد 24 ميليون دلاري اش چه کاري انجام مي دهد؟ وي در شهر کاليفرنيا ويلايي زيبا دارد و هنگام بيکاري براي استراحت به آنجا مي رود. البته 146 هکتار زمين اطراف آن نيز متعلق به آقاي گالکي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!