Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش سراسری معاونان سیمای مراکز استان های سازمان صدا و سیما در سمنان آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این همایش با عنوان "رشد و تعالی معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استانها " در حال برگزاری است و دو روزه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: این همایش به صورت کارگاهی و پنل های تخصصی برگزار می شود تا معاونان و مدیران تولید سیمای مراکز استانها با آخرین تکنیک های برنامه سازی دنیا آشنا شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد منتظر حجت افزود : نقد و بررسی فیلم و فیلنامه ، تولید مستند ، تولید ساختارهای تلویزیونی ، کنداکتور نویسی ، قطب بندی مراکز از نظر تولید محتوا در بخش های ساختاری ، شبکه محوری بر اساس توانمندی های بومی و محلی ، تعامل با شبکه های سراسری و شما ، ارتقای کیفیت فرمت های پخش ، بررسی ملاحظات ساختاری و محتوایی و برنامه ریزی برای تولید آثار فاخر به مناسبت 40 سالگی انقلاب ، محور کارگاه های تخصصی این همایش است .

مهمان ویژه این همایش در روز اول ، دکتر علی فاطمی رئیس مرکز سیمای استان های سازمان صدا و سیما ، و در روز دوم دکتر علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیماست .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان