Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۵ مرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی پاوه به فرمان حضرت امام (ره)، مراسم شب خاطره و همزمان آئین رونمایی از کتاب ماموستا، مجموعه خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه پاوه،برگزار میشود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، ۲۵ مرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی پاوه به فرمان حضرت امام (ره)،مراسم شب خاطره و همزمان آئین رونمایی از کتاب ماموستا، مجموعه خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، با حضورجمعی از مسئولین فرهنگی کشور، نویسندگان، خانواده معظم شهداء و حماسه سازان آزادسازی شهر پاوه، در یادمان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس سروری رییس حوزه هنری کرمانشاه در این باره گفت: کتاب ماموستا حاصل ۶۰ ساعت مصاحبه حضوری با ملا قادر قادری است که به قلم علی رستمی و توسط انتشارات سوره ه. مهر روانه بازار کتاب می‌شود.سروری در ادامه اظهار داشت: در این مراسم که دکترمحسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری، دکتر مجید مصلحی مدیرکل امور مجلس و استان‌ها و مدیران و معاونین حوزه هنری حضور دارند، ملا قادر قادری به همراه تنی چند از رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد به بیان خاطرات آزاد سازی پاوه خواهند پرداخت.سروری خاطر نشان کرد:این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم پاوه و با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و سپاه ناحیه شهرستان پاوه در یادمان شهداء برگزار می‌شود.وی اظهار امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد چاپ چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و تاریخ شفاهی در حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه خواهیم بود.آیین رونمایی از کتاب «ماموستا» مجموعه خاطرات ماموستا ملا قادر قادری و دویست و هشتاد و سومین شب خاطره؛ ۲۵ مرداد همزمان با سالروز آزادسازی پاوه و با حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و مردم پاوه ساعت ۱۸ در یادمان شهدای شهر پاوه برگزار می‌گردد.






منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز