Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان خوزستان تامین کننده برق بهمئی است، گفت: اکنون برق این شهرستان قطع است و همکاران شرکت توزیع برق همچنان در حال تلاش برای وصل خطوط قطع شده هستند.

داوود راهزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با اشاره به اینکه خط 132 کیلوولت امیدیه _ بهبهان استان خوزستان تامین کننده برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: بنا به دلایل نامعلومی حدود 2 ساعت است که برق این شهرستان قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این قطعی هیچ ارتباطی با شبکه‌های توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد، عنوان کرد: هم اکنون پنج اکیپ عملیاتی اتفاقاتی با 20 نیروی انسانی و با تجهیزات کامل و با نظارت مستمر ما در مناطق مختلف شهرستان بهمئی درحالت آماده باش قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای برقدارنمودن شبکه‌های توزیع در شهرستان بهمئی از طریق شبکه فوق توزیع 132 کیلووات امیدیه _ بهبهان درحال انجام است و منتظر وصل خط از سوی همکاران در بخش انتقال هستیم.

راهزادی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: به دلیل سوختگی یک دستگاه ترانسفورماتور 315 برق خیابان مالک اشتر شهر چرام مرکز شهرستان چرام به مدت یک ساعت و 40 دقیقه قطع و ترانسفورماتور تعویض و برق این خیابان در ساعت 20 و 40 دقیقه برقرار و مشترکین برقدار شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون هیچکدام از مناطق شهری و روستایی در شهرستان چرام بی‌برق نبوده و همه مشترکین برق در این شهرستان از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین