Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: نباید در زمینه اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران سیاه نمایی صورت گرفته و اقدامات کوچک شمرده شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اسماعیل دوستی در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر به بدهی های صورت گرفته در شهرداری تهران اشارات زیادی می شود اما باید به این موضوع توجه شود که اقدامات خوبی نیز در شهر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع دیگری نیز مطرح شده که شورای آینده ناکارآمد است و شهردار نیز نمی تواند کاری را انجام دهد. طرح این موضوعات نیز بی عدالتی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه " تهران پیشانی ایران است" اظهارکرد: نباید برای آیندگانی که قرار است در شورای شهر تهران و شهرداری حضور پیدا کنند یاس ایجاد شده، همچنین نباید در زمینه اقدامات شهرداری سیاه نمایی شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد

راضیه نسبی هنرمند عکاس که نمایشگاه «نیست‌وَش» او عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان افتتاح شد، درباره عنوان این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: «نیست‌وَش» تعبیری است که مولانا برای «خیال» در دفتر اول مثنوی به کار گرفته، در واقع خیال نتیجه‌ حضور هر پدیده در اندیشه‌ ما و عدم حضور آن در دنیایِ واقع است، بنابراین تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد، هستِ نیست نما است و چون کارهای من بر مبنای خیال آمیز بودن استوار هست، این عنوان را در نظر گرفتم.

وی درباره آثارش توضیح داد: از آنجایی که برای من پردازش نگاه و دید خلاقانه، بر وسیله ثبت نگاه ارجحیت داشته است از همان ابتدا کارم را با موبایل شروع کردم. همیشه می‌خواستم واقعه یا لحظه‌ای ثبت شود که عناصرِ تصویر در واقعیت نتوانند با هم در یک صحنه جمع بشوند و سعی بر این داشتم که از نمادها و نشانه‌ها در کارهایم یا به عنوان تکرار مفاهیم گذشته‌ آنها یا در جهت ساخت تعابیر جدید استفاده کنم، ضمن اینکه می‌خواستم نورپردازی‌ها و تاریکی‌هایی را خودم برای کارهایم در نظر بگیرم که در لحظه ثبت عکس وجود نداشته اند.

این هنرمند در پایان عنوان کرد: برای من عکس‌ها یا نقاشی‌های سیاه و سفید، مفاهیمِ عمیقی را القا می‌کنند، یعنی ضمن این‌که ذهن محدود به سیاه و سفید می‌شود، آزادی ذهنی هم به همراه دارد که مخاطب، خیال‌پردازانه‌تر به اثر نگاه کند و پارادوکسِ نگاه و بی‌رنگیِ تصویر را کشف کند.

نمایشگاه «نیست‌وَش» تا ۱۴ اردیبهشت ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران برقرار است.

کد خبر 6089629

دیگر خبرها

  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار