Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم تخصصی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به بیرانشهر اعزام شد.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالوحید ملک آرا اظهار داشت: امروز باهمت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و همکاری مرکز جامع سلامت بیرانشهر، سه تیم پزشکی به روستاهای بیدهل، کاروان‌سرا و سراب نرم از توابع بخش بیرانشهر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق تخصص کودکان، متخصص عفونی، پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و کارشناس آزمایشگاه بود که تیم را به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه بود و تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این روستاها ارائه خدمت کرد.

وی با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام تصریح کرد: بیش از 500 نفر خدمات بهداشتی درمانی به‌صورت مستقیم به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

‎ملک آرا بابیان اینکه کلیه هزینه‌های این نیازمند توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مراجعه‌کنندگانی که از طریق اعزام تیم‌های پزشکی به ‌بیمارستان‌های استان ارجاع شده‌اند به‌صورت رایگان است.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران