Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@01:17:29 GMT

برگزاری مراسم سالروز حماسه پاوه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۶۲۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، همزمان با سالروز حماسه آزادسازی پاوه و دومین سالگرد شهید محمدرضا کرمی چهارشنبه ۲۵ مرداد مراسمی در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان، سخنران این مراسم خواهد بود و کربلایی نریمان پناهی و کربلایی مجتبی حشمتی نیز مداحی آن را عهده دار خواهند بود

این مراسم ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در مسجد محمدرسول‌الله (ص) کرمانشاه و به همت هیئت متوسلین به اهل بیت(ع) و با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه

داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه محمد جوانبخت معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو در هنگام بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع نروی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه پروژه مجتمع نروی هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت : در صورت تأمین و تزریق به موقع اعتبارات این پروژه نیمه نخست سال‌جاری به اتمام می‌رسد که با اتمام این پروژه، تنش آبی روستاهای نروی، وزلی و شهر نوسود مرتفع خواهد شد.

رضا داودی افزود: اکنون روستای سخت‌گذر «کوگاه» با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جهت تامین آب شرب ۸۲۸ خانوار این روستاها، ۱۳ باب مخزن با حجم کلی سه هزار و ۶۴۰ مترمکعب در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی «کل چنار» و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تامین فشار به اتمام رسیده، ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نودشه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت باقی مخازن نیز در دست اقدام است.

داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد