Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@04:46:26 GMT

چانه‌زنی عاشقانه به سبک سریال‌های ترکیه‌ای!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۶۳۷۳

روزنامه کیهان در یادداشتی پیرامون سریال پرستاران ساخته علیرضا افخمی و شهرام شاه‌حسینی به انتقاد از این سریال پرداخته است. آفتاب‌‌نیوز : روزنامه کیهان در یادداشتی پیرامون سریال پرستاران ساخته علیرضا افخمی و شهرام شاه‌حسینی به انتقاد از این سریال پرداخته است.

در این یادداشت آمده است:
قسمت آخر سریال «پرستاران» در حالی پخش شد که بخش زیادی از زمان این سریال به چانه‌زنی عاشقانه اختصاص داشت! با توجه به اینکه این سریال با سرمایه‌گذاری وزارت بهداشت ساخته شد، انتظار می‌رفت که بیشتر به مسائل اجتماعی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان ارتباط داشته باشد، اما بیشتر یک درام شبه عاشقانه و در مایه‌های سریال‌های ترکیه‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی از آن دست سریال‌هایی بود که به طور غلیظی به مناسبات میان خانم‌ها و آقایان جوان می‌پرداخت. به همین دلیل هم بهتر بود که نام این سریال بجای پرستاران «خواستگاران» گذاشته می‌شد!

سریال «پرستاران» چند داستان نه چندان مرتبط با هم را در طول دو فصل پیش برد. نکته قابل تأمل این بود که محور همه این داستان‌ها، ازدواج و خواستگاری بود. هر چند که یکی از اهداف سفارش‌دهندگان این سریال، ترغیب جوانان به امر مقدس ازدواج بود، اما ای کاش برای این هدف، ساختار قوی‌تری طراحی می‌شد. چون آنچه طی چند ده قسمت از این سریال به خورد مخاطب داده شد، قصه‌ای ضعیف و فاقد پشتوانه منطق داشت. مثل بسیاری از فیلم‌های سطحی دیگر، این بار هم همه گره‌ها با مسائلی چون مرگ آدم بد داستان و بدبخت شدن فرد خطاکار‌، آن هم بدون هیچ دلیل قابل قبولی باز شد.

اما اوج هنرنمایی سازندگان سریال «پرستاران» را باید قسمت پایانی آن دانست. جایی که همه خواستگاران سریال، با خانم‌های مورد علاقه خود رو در می‌شدند و مدتی طولانی را برای راضی ساختن آنها به ازدواج، چانه‌زنی می‌کردند! از یکی انکار و از دیگری اصرار! آنقدر این چانه‌زنی و انکار و اصرار ادامه می‌یافت تا در نهایت دختر، جواب بله را می‌گفت! طوری که حدود نیمی از زمان قسمت آخر سریال را همین ماجرا در بر گرفت.

باز هم جای این سوال پیش می‌آید که چه کسی بر فیلمنامه سریال‌ها نظارت می‌کند؟ اگر این سریال ناظر دارد و از فیلتر شوراها گذشته، چطور امکان دارد که کارشناسان حاضر در این شوراهای نظارتی، ضعف به این درشتی را نادیده گرفته باشند؟

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!

از لحظه‌ای که تسلا سایبرتراک رونمایی شد، بسیاری از ما انتظار معرفی نسخه‌های کپی چینی را داشتیم که حالا این زمان فرا رسیده است.

به گزارش خبر آنلاین، در میان تمام جذابیت‌های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به‌زودی به جاده‌ها بیاید.

گمان می‌رود که این پیکاپ بر پایه پلتفرم برقی دانگ فنگ ساخته شده و طبق ادعای این شرکت، می‌تواند قدرت ۱۳۰۵ اسب بخاری را ارائه کند که آن را حتی از نسخه پرچمدار سایبرتراک تسلا قدرتمندتر می‌کند.

شکی نیست که طراحان دانگ فنگ از سایبرتراک الهام گرفته‌اند. در مقایسه با تسلا، لبه‌های آن کمی نرم‌تر است و پنل‌های بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته نشده است. در جلو، یک نوار نور LED وجود دارد که می‌تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

نگاه کردن به این پیکاپ از کنار، ویژگی‌های جالبی را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، در‌های عقب با قابلیت باز شدن متقارن (به سبک رولزرویس)، پله‌های جانبی با قابلیت جمع شدن برقی، روکش چرخ‌های آیرودینامیک و مجموعه‌ای از لاستیک‌های مناسب زمین‌های گلی است. نفوذ سایبرتراک در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که دانگ فنگ این مدل را با چادری که از قسمت بار بیرون می‌آید به نمایش گذاشت.

در داخل کابین، یک فرمان مربع‌شکل و نمایشگر‌هایی وجود دارد که به نظر می‌رسد تمام عرض داشبورد را در برمی‌گیرند. این پیکاپ همچنین دارای صندلی‌های خاصی است که به نظر می‌رسند در قسمت پشتی آن‌ها از فیبر کربن استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه