Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد استان زنجان در جلسه پيام‌آوران ايثار و شهادت گفت: در ايام فرخنه پيش‌رو پيام‌آوران ايثار و شهادت به بازسازي سالروز ورود آزادگان مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري آريا، جلسه هماهنگي پيام‌آوران ايثار و شهادت با حضور اعضاء و مديرکل بنياد استان زنجان برگزار شد.
در اين جلسه علي کاظمي با اشاره به اينکه سالروز ورود آزادگان فرصتي مغتنم براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است، افزود: روزهاي خجسته پيش‌رو براي مردم بسيار شيرين و لذت بخش است چرا که در اين ايام مردم با ورود آزادگان به ميهن اسلامي روزهاي فرخنده‌اي را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين روزها براي مردم چندان جايگاه پر عظمتي داشت که حالا بعد از چندين سال وقتي به آن روزها فکر مي‌کنند تازگي خبرهاي خوش هنوز در دلشان نور اميد روشن مي‌کند و انگار همان روز را تجسم مي‌کنند چون همه مردم ايران خوشحال بودند و منتظر عزيزانشان.
مديرکل بنياد استان زنجان پيام‌آوران ايثار را قشري ارزشمند خطاب کرده و اظهار کرد: اين تشکل بايد با قوت بيشتري به کار خود ادامه دهد در اصل ترويج فرهنگي ايثار و شهادت با اعضاي اين تشکل که شامل آزادگان، رزمندگان، همسران، فرزندان و ... شهدا مي‌شود اقدامي موثري و تاثير گذار براي مقابله با برخي مسائل مهم روز از جمله آسيب‌هاي اجتماعي است.
در ادامه اين جلسه همه اعضاء حاضر به بيان نظرات و پيشنهادات خود پرداخته و به برنامه‌ريزي‌هاي منسجم براي سالروز ورود آزادگان پرداختند.
در بخشي از اين جلسه مقرر شد که مروجان ايثار و شهادت در تمام استان بيش از گذشته در محفل‌هايي چون مدارس، دانشگاه‌ها، محافل معنوي و ... حضور يافته و با روايت جان‌فشاني‌هاي و مفاهيم ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس ضمن گراميداشت ياد و خاطر شهدا زمينه ادامه يافتن راه شهدا را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به این مناسبت مراسم عزاداری دیشب در مساجد و تکایای شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد 

امروز هم دوستداران و عاشقان اهل بیت ع بعد از عزاداری در خیابان‌های شهر داالمومنین خوی در بقعه شیخ نوایی گردهم آمدند و در سوک شهادت جانسوز امام ششم شیعیان و رئیس مذهب جعفری عزاداری کردند و اشک ماتم ریختند

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در بجنورد برگزار شد
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)