Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@00:29:53 GMT

خیرین به بحث ازدواج دانشجویی ورود پیدا کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۶۵۵۴

خیرین به بحث ازدواج دانشجویی ورود پیدا کنند

رئیس شورای استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: ازدواج دانشجویی یک کار خیر، شاد و خدا پسندانه است که برای کمک به امر خیر، باید خیرین به این امر ورود پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توسدر رابطه با ازدواج دانشجویی عنوان کرد: جشن ازدواج دانشجویی مثل سال‌های قبل برگزار می‌شود گرچه در بحث بودجه در مضیقه قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برگزاری ازدواج دانشجویی هزینه‌های زیادی را می‌طلبد، به دنبال راه‌حلی هستیم تا ازدواج دانشجویی را به سبک دیگری که هزینه کمتری داشته باشد برگزار کنیم.

رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی بابیان اینکه خیرین بیشتر مایل‌اند تا در کارهای مانند ساخت خوابگاه‌ها کمک کنند ابراز کرد: متأسفانه خیرین کمتر به بحث ازدواج دانشجویی کهیک امر خیر، شاد و خداپسند است ورود پیداکرده‌اند.

حجت‌الاسلام ترابی بابیان اینکه این خیرین می‌توانند به‌صورت غیر نقدی هم به ازدواج دانشجویی کمک کند، اظهار کرد:خیرین می‌توانند به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی واقع در خیابان دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان نهاد مراجعه کنند و در حوزه‌های که ما نیاز داریم با ماهمیاری داشته باشند.

وی در رابطه به برنامه‌های ویژه زوجین و مجردین خراسان رضوی اظهار کرد: یک سری آموزش‎های قبل از ازدواج برای دانشجویان در نظر داریم تا در انتخاب همسر دچار اشتباه نشوند، برای بعد از ازدواج آموزش آن‌ها و چگونگی رفتار با همسر،تنظیم زندگی و برنامه‌هایی ازاین‌دست برای دانشجویان خراسانی تدارک دیده‌شده است.

رئیس شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی بابیان اینکه کسانی که تمامی جلسات را شرکت کنند یک سفر شمال هدیه می‌گیرند، ادامه داد: ما دوست داریم این سفر برای تمامی زوج‌ها باشد اما هزینه هر زوج دانشجو نزدیک 500 هزار تومان می‌شود که هزینه زیادی است اما چون بحث شادی و آموزش زندگی هم کار خیر است تلاش شد مقدمات این سفر را امسال نیز فراهم شود .

وی بابیان اینکه با اداره اوقاف در بحث مسائل قرآنی همکاری داشتیم اما در مسئله ازدواج دانشجویی تاکنون همکاری صورت نگرفته است اظهار کرد: امیدواریم در تولیت جدید و جوان آستان قدس رضوی این همکاری بین ما و آستان قدس صورت گیرد و کمک‌هایی برای ازدواج دانشجوی در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳