Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری 18 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،بهرام صمدی راد اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری 18 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 نفر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت تعداد 426 نفر نیز بر اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان که از این تعداد 11 نفر زن و 415 نفر مرد بودند و تعداد مصدومان حوادث کاری در سه ماهه اول سال گذشته 472 نفر بود که این آمار در سه ماهه اول سال جاری 10 درصد کاهش یافته است.

صمدی راد گفت: بر اساس همین گزارش در تیر ماه امسال تعداد 8 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 5 نفر بوده است.

وی اظهار داشت: 110 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در تیرماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به تیر سال گذشته کاهش حدود 10 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی عنوان کرد: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال 95 برابر با 72 نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند. تعداد کل مصدومین حوادث کار نیز در سال 95 برابر با یک هزار و 262 نفر بود که از این تعداد 30 نفر زن و یک هزار و 232 نفر مرد بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی