Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:16:16 GMT

نرخ سود بانکی در تسهیلات واحدهای تولیدی کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۹۷۹۱۶

نرخ سود بانکی در تسهیلات واحدهای تولیدی کاهش یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر تسهیلات واحدهای تولیدی با نرخ سود ۱۸ درصد بوده که در تلاش هستیم این میزان سود کاهش یابد تا دریافت تسهیلات به واحدهای تولیدی مقرون به صرفه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین به همراه رضا صفاری معاون صنایع کوچک، شهریار کشاورز معاون برنامه‌ریزی و اسماعیل معصومی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از معاونان به مناسب روز خبرنگار از دفتر تسنیم قزوین بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این بازدید اظهار داشت: استان قزوین از ظرفیت صنعتی ویژه‌ای برخوردار است که جذب سرمایه‌گذاران خارجی از اولویت‌های نخست شرکت شهرک‌های صنعتی استان به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: اعطای تسهیلات به طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی از جمله برنامه‌های حائز اهمیت بوده که نرخ سود بانکی نیازمند بازنگری است.

خانپور ادامه داد: در حال حاضر تسهیلات واحدهای تولیدی با نرخ سود 18 درصد بوده که در تلاش هستیم این میزان سود کاهش یابد تا دریافت تسهیلات به واحدهای تولیدی مقرون به صرفه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: بروکراسی اداری در جهت ارتقاء تولید و اشتغال باید تسهیل شود و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید همکاری مطلوبی داشته باشند.

وی عنوان کرد: دولت از واحدهای تولیدی در جهت خودکفایی و اشتغال حمایت ویژه‌ای دارد که این امر اهمیت صنعت در کشور را نشان می‌دهد.

اصحاب رسانه در ارتقاء جایگاه صنعت نقش بسزایی دارند

اسماعیل معصومی مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این بازدید اظهار داشت: اصحاب رسانه در ارتقاء جایگاه صنعت و بیان مشکلات این بخش نقش بسزایی دارند.

وی بیان کرد: تعامل بسیار خوبی بین اصحاب رسانه و بخش صنعت استان برقرار است.

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: توانمندسازی خبرنگاران متخصص در حوزه صنعت امری حائز اهمیت بوده که خوشبختانه خبرگزاری تسنیم در تحقق این امر مطلوب عمل کرده و خبرنگاران متخصص و آشنا با حوزه صنعت دارد.

برگزاری دوره‌های آموزشی-مهارتی برای 3500 نفر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

رضا صفاری معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی- مهارتی برای 3500 نفر از کارگران واحدهای تولیدی در دستور کار است.

وی افزود: در قالب تفاهم‌نامه همکاری با فنی و حرفه‌ای استان و با پرداخت یارانه آموزش 1000 نفر از کارگران و شاغلین واحدهای تولیدی رایگان صورت می‌گیرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: دوره‌های آموزشی-مهارتی از خرداد ماه آغاز شده و تا پایان امسال 3500 نفر تحت آموزش قرار می‌گیرند.

خبرنگاران متخصص در استان قزوین تربیت شوند

محمدکریم کاظم‌پور مدیرمسئول خبرگزاری تسنیم قزوین نیز اظهار داشت: تخصص خبرنگاران در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، فرهنگ، مسائل اجتماعی و ... از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که تربیت خبرنگاران متخصص باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در رفع مشکلات بخش‌های مختلف بیان کرد: اصحاب رسانه باید رویکرد حرفه‌ای داشته و بیان خدمات دستگاه‌های اجرایی انصاف و عدالت را رعایت کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان قزوین گفت: خبرنگاران حوزه صنعت استان قزوین در بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت ویژه صنعتی در استان نقش بسزایی دارند.

به گزارش تسنیم فاطمه الیاسی خبرنگار حوزه صنعت تسنیم قزوین در بازدید مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل