Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: به شدت نیازمند تبدیل فرهنگ شهداء، آزادگان و ایثارگران به گفتمان ملی برای مقابله با جنگ نرم دشمن، به عنوان یک راهبرد هستیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی در مراسم تجلیل از یکصد آزاده نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، دکتر صمیمی رییس بنیاد شهید استان تهران و جمعی از آزادگان این نیرو، صبح امروز در تالار بهمن نهاجا برگزار شد گفت: ۲۶ مرداد یکی از غرور انگیز ترین روزهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش و سهم آزادگان در اقتدار ملی افزود: امنیت، آرامش عزت و اقتدار منطقه های و فرامنطقه ای کشور مدیون شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دفاع مقدس است و در این میان سهم آزادگان سرافراز ایران اسلامی با خلق حماسه های ماندگار بسیار تعیین کننده بوده که جز با مدد الهی نمی توان بزرگی این حماسه ها را درک کنیم.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: بدون توجه به حماسه های ماندگار آزادگان عزیز، نمی توان تحلیل درست و واقع بینانه ای از افتخارات ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل داشت.


وی ضمن تجلیل از یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: آزادگان عزیز در مدت اسارت خود که با بی حرمتی و نانجیبی دشمن بعثی همراه بود، خون دل خوردند و با این خون و دل خوردن، هروز شهادت را تجربه کرده و از امتحان الهی سرافرازانه بیرون آمدند.


نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن تاکید بر بازگو کردن حماسه های آزادگان برای نسل جوان گفت: واجب ملی و بعضا واجب دینی است تا اهل قلم حماسه های جاودان آزادگان عزیز را برای مردم بویژه نسل جوان بازگو کنند، تا جوانان عزیز با درک حقایق ۸ سال دفاع مقدس و بهای گزافی که برای نظام اسلامی پرداخت شده به خوبی از این امانت الهی پاسداری کنند.


وی ضمن تجلیل از خانواده معظم آزادگان افزود: خانواده این عزیزان با تاسی از حضرت زینب(س)، بزرگ پیام رسان واقعه کربلا، نقش اساسی در انتقال پیام آزادگان ایفا کردند و ما مدیون ایثار و فداکاری آنها هستیم.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان تصریح کرد: همان گونه که گنج جنگ بدون مطالعه و تحلیل سرگذشت آزادگان ناقص است، گنج آزادگان نیز بدون توجه به ایثار خانواده های آن ها ابتر است.


در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از یکصد آزاده نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری