Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به گفته مسئولان پلیس راهور علی‌رغم احتمال پایین اشتباه در ثبت تخلفات رانندگی، سازوکاری برای اعلام اعتراضات به این تخلفات درنظر گرفته شده است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کم نیستند رانندگانی که وقتی با برگ خلافی خودروشان روبرو می‌شوند بهت زده به ردیف جریمه‌ها نگاه می‌کنند و ناخودآگاه می‌گویند: «حتماً اشتباه شده»؛ رانندگانی که به هر دلیلی به جریمه‌های ثبت شده خودروشان معترضند و در این بین نمی‌دانند اعتراضشان به تخلفات ثبت شده را چگونه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مسئولان پلیس راهور علی‌رغم احتمال پایین اشتباهات در ثبت تخلفات دوربین‌های ثبت تخلف، ولی همواره ممکن است اشتباه و خطایی از سوی اپراتورها، افسران پلیس و سایر عوامل دخیل در ثبت تخلفات رانندگی وجود داشته باشد؛ از این رو ساز و کاری برای اعلام اعتراض به تخلفات رانندگی، طراحی شده تا با بررسی مجدد، نسبت به عدم وجود خطا در ثبت تخلفات، اطمینان حاصل شود.

بر اساس این گزارش در شهر تهران ۷ مرکز برای رسیدگی به این اعتراضات درنظر گرفته شده تا اعتراضات رانندگان تهرانی به جریمه‌های ثبت شده را بررسی کنند.

آدرس این مراکز به شرح زیر است:

۱_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۳: بزرگراه حقانی نرسیده به تقاطع جهان کودک - مقابل پارک آب و آتش

۲_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۰: بزرگراه نواب _ تقاطع خیابان محبوب مجاز

۳_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۴: خیابان نبرد _ میدان نبرد _ انتهای خیابان شهید ابراهیم بیدی

۴_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۰: شهر ری _ خیابان استخر _ روبروی فروشگاه شهروند

۵_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۱: تهرانسر _ انتهای بلوار یاس

۶_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۲: همت غرب _ آزادگان جنوب _ شهرک گلستان _ بلوار گل‌ها _خیابان یاسمن جنوبی.

۷_ راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۶: خیابان بعثت _ خیابان شهید رجایی _ خیابان هلال احمر _ مقابل سیلو.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: باتوجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه های سطح منطقه چهار اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد، از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی برخی از معابر و کوچه‌های سطح منطقه ۴ اراک، بهسازی این معابر در راستای افزایش رفاه شهروندان در امر تردد آغاز شده و در همین خصوص در فروردین ماه سال جاری، هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان امام خمینی (ره) اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در سطح این منطقه شهری طی اردیبهشت ماه سال جاری افزود: در راستای اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، بهسازی جداول سطح منطقه با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری در دست اجراست.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک ادامه داد: در این خصوص بیش از ۲۰۰ متر طول جدول عرضی، کانیو، ایستاده در خیابان جهانگیری، میرزای شیرازی و تفرش اجرا شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین جداول کانیو واقع در خیابان شهدا کوچه ایمان به طول ۳۰ متر ترمیم و ۸۰ متر جدول تک ایستاده در خیابان میرزایی شیرازی کوچه انتظار، اجرایی شده است.

وی همچنین از اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در سطح این منطقه شهری از ابتدا سال جاری در راستای بهبود و ارتقا سطح کیفی معابر خبر داد و گفت: از این حجم آسفالت پخش شده، شهرک قائم، خیابان ادبجو، جهانگیری و… از جمله محله‌هایی بودند که با درخواست شهروندان مورد بهسازی قرار است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، از ابتدای سال ۱۴۰۳ در بخش بهسازی و مرمت آسفالت معابر، ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 748506

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد