Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:00:30 GMT

جهادگران بسیجی پیشگامان عرصه محرومیت زدایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۰۱۷۳

جهادگران بسیجی پیشگامان عرصه محرومیت زدایی

مدیربسیج سازندگی سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه جهادگران بسیجی پیشگامان عرصه محرومیت زدایی هستند، گفت: با ترویج فرهنگ محرومیت زدایی در بین اقشار مختلف بسیجی به دنبال رفع مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «محمدرضا گمار» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان در سال جاری گفت: تعمیر و بازسازی دو مدرسه ابتدایی توسط گروه جهادی بسیج دانش آموزی درنوروز96 نخستین برنامه بسیج سازندگی در سال جاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اعزام تیم پزشکی درمناطق محروم، کمک به ساخت سرویس بهداشتی درروستای قصبستان برای یک خانواده محروم با همکاری کمیته امداد، ساخت دیوارمدرسه ابتدایی روستای جرا و کمک به قطره ای کردن آبیاری اردوگاه باقریه در قالب اردوهای طرح هجرت بخشی دیگر از از فاعالیت های بسیج سازندگی در تویسرکان بوده است.

افزود:تعمیرورنگ آمیزی امام زاده شهرفرسفج توسط گروه جهادی بسیج هنرمندان، پیوندزدن درختان باغی درروستاها، اجرای طرح همگام باکشاورز (آفت زدایی ازمحصولات گندم) توسط بسیج کشاورزی، کمک به ساخت سرویس بهداشتی درروستای وردآوردبرای خانواده ای محروم و توزیع 50 سبدغذایی درماه مبارک رمضان و50بسته گوشت بین نیازمندان هم جزئی از برنامه های بسیج سازندگی در سال 96 بوده که اجرایی شد.

گمار از برگزاری کلاس های فنی وحرفه ای توسط اداره فنی وحرفه ای اشازه کرد و گفت: این برنامه درحال انجام است وتاآخرسال ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمک به رنگ آمیزی مدرسه ابن سینا درمحله اسلام آباد توسط دانش آموزان خواهر، ویزیت رایگان بسیجیان عشایری وتوزیع بسته بهداشتی توسط بسیج جامعه پزشکی استان، برگزاری جلسات کارگروه اقتصادمقاومتی، کمک به تکمیل خانه عالم روستای لامیان و ساخت سرویس بهداشتی مسجدروستای گلیان را هم در پیش روی داریم که بخشی از این فعالیت ها انجام شده است.

مدیربسیج سازندگی سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه جهادگران بسیجی پیشگامان عرصه محرومیت زدایی هستند، تصریح کرد: با ترویج فرهنگ محرومیت زدایی در بین اقشار مختلف بسیجی به دنبال رفع مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری


۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.


حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.


اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.


اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه 

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم