Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: برای دفاع از جامعه رسانه های انقلابی باید جبهه مقاومت رسانه ای ایجاد شود و در سطح ملی و بین المللی وارد شود و به خوبی عمل کند که دشمن نتواند مقاومت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام غلامعلی صفایی نماینده مقام معظم رهبری در جمع شورای مرکز بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت: جایگاه رسانه در نظام کلان جهان بخصوص در حوزه بشری بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: اگر رسانه در جغرافیای حیاط جهان حذف شود تمام موجودات جهان بی ارتباط می شود و به دور از ارتباطات لازم دچار شکست خواهد شد به همین دلیل در نظام ارتباط رسانه وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری افزود: استان بوشهر یکی از اولین استان های ایران در تولید رسانه است و توانسته پیشرفته ترین انسان ها را از حیث سخت افزاری و نرم افزاری باشد و بوشهر یکی از استان های بسیار مهم است.

مسئول شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: بخش عظیمی از تاریخ رسانه در استان بوشهر رقم خورده است و اولین چاپخانه، مطبوعات و شخصیت ها رسانه ای در این استان بوده اند که نشان از رسانه ای بودن مردم است.

صفایی عنوان کرد: توسعه هایی که در حوزه رسانه ایجاد شد توانست امروز رسانه های الکترونیکی و در ادامه آن فضای مجازی و شبکه های موبایلی را ایجاد کند و شدیدترین رفتارها به رسانه هایی شده است که وظیفه هدایت کننده دارند.

وی ابراز کرد: اگر رسانه از جامعه حذف شود اتفاقی که رخ خواهد داد می توانیم به اهمیت رسانه پی ببریم و جهان استکبار توانسته از اهیت رسانه به خوبی استفاده کند و در جبهه رسانه با هدف مدیریت افکار عمومی جهان اقدام کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود، اذعان کرد: برای دفاع از جامعه رسانه های انقلابی باید جبهه مقاومت رسانه ای ایجاد شود و در سطح ملی و بین المللی وارد شود و به خوبی عمل کند که دشمن نتواند مقاومت کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر تاکید کرد: باید جبهه مقاومت رسانه ای تقویت شود و افکار عمومی را به اخلاق اجتماعی و نورالهی هدایت کنیم و به سمت اهداف اسلامی حرکت شود.

صفایی خاطرنشان کرد: رسانه های انقلابی امروز رسالت بسیار مهم است و بسیج رسانه خط مقدم جبهه مقاومت رسانه ای است.

وی تصریح کرد: ایران باید پرچم دار آزادی رسانه از اسارت جهان استکبار باشد و جامعه را ازاد باشد و بسیج باید هدایت کند و در مسیر اصلی حرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است