Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آخرين اخبار فوتبال ايران و اروپا را با هم مرور مي کنيم.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، پاري سن ژرمن در ده روز اخير، 20 هزار تي شرت با نام نيمار فروخته است! اين در حالي است که يک سال طول کشيد تا پاريسي ها اين تعداد پيراهن از آنخل دي ماريا را به فروش برسانند.
بونوچي: انتقالم به ميلان، مانند انتقال پيرلو به تورين بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يوونتوس همچنان مدعي قهرماني خواهد بود.
سايت راديو ورزش يونان مدعي شد که کريم انصاري‌فرد پس از بازي ليگ قهرمانان اروپا برابر ريجکا کرواسي با ترک المپياکوس راهي تيم پانيونيوس خواهد شد.
منصور الحربي، هافبک تيم الاهلي عربستان به خاطر آسيب‌ديدگي‌ نمي‌تواند برابر پرسپوليس به ميدان برود. آسيب‌ديدگي‌ اين بازيکن جدي است و او تا سه هفته به ميدان نخواهد رفت.
سران باشگاه چلسي به ديگو کاستا، مهاجم مورد غضب آنتونيو کونته دستور دادند که هر چه سريعتر به تمرينات اين تيم بازگردد.
نفت تهران پنجشنبه هفته جاري درحالي به مصاف تراکتورسازي مي رود که هاشم بيک‌زاده و اميرحسين فشنگچي را به دليل مصدوميت، در اين بازي در اختيار نخواهد داشت.
عبدالحسين عبطان، وزير ورزش و جوانان عراق اعلام کرد که توافق رسمي و نهايي براي برگزاري ديداري دوستانه ميان دو تيم استقلال تهران و نيرو هوايي عراق در ورزشگاه بين المللي کربلا صورت گرفته است.
سايت رسمي باشگاه آلکمار هلند اعلام کرد که کالوين استنگس هم پستي جهانبخش به دليل مصدوميت شديد از ناحيه رباط زانو فصل جديد اردويژه را از دست داد.
سوفيان فقولي، بازيکن الجزايري وستهام با قراردادي 5 ساله به ارزش 4.25 ميليون يورو راهي گالاتاسراي شد.
بهروز افشار، احسان پيرهادي و حسين مددي به صورت توافقي از تيم سياه‌جامگان جدا شدند.
شبکه اسکاي اسپورت اعلام کرد که جدايي باکا از ميلان قطعي است و او احتمالا راهي ويارئال خواهد شد. باشگاه ميلان رقم فروش اين ستاره خود را 20 ميليون يورو اعلام کرده است.
الکس اوکسليد چمبرلين همچنان به درهاي خروج آرسنال نزديک است.
جردن هندرسون، کاپيتان ليورپول مدعي شد که قدرت کافي براي ماندگار کردن کوتينيو را ندارد.
به نظر مي رسد پروسه انتقال فيليپ کوتينيو و عثمان دمبله به بارسلونا طي چند روز آتي نهايي خواهد شد.
تاتنهام هم به جمع مشريان کيتا بالده، ستاره جوان لاتزيو ملحق شده است.
ممکن است سرخي روبرتو، ستاره جوان بارسا به زودي به يکي از پيشنهادات يونايتد يا چلسي خود پاسخ مثبث دهد.
کارلوس باکا، مهاجم کلمبيايي ميلان در آستانه پيوستن به ويارئال قرار دارد.
باشگاه اسپورتينگ ليسبون ديگر علاقه اي به جذب گابيگل، مهاجم برزيلي اينتر ندارد.
لاتزيو براي فروش کيتا بالده به يوونتوس 50 ميليون يورو طلب کرده است.
با توجه به محروميت اتلتيکو مادريد در نقل و انتقالات تا ژانويه، اين تيم هيچ عجله اي براي به خدمت گيري کوستا ندارد. در حال حاضر، وضعيت کوستا در شرايط نامشخصي قرار دارد چرا که چلسي و اتلتيکو مادريد بر سر توافق در اين انتقال، فاصله بسيار زيادي دارند و رقم درخواستي چلسي، تقريبا دو برابر رقم پيشنهادي اتلتيکو مادريد است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند و حالا می توانند بعد از 6 دهه، یک ستاره طلایی دیگر به پیراهن خود اضافه کنند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ طبق یک رسم قدیمی در ایتالیا، هر تیم با 10 عنوان قهرمانی سری آ می تواند یک ستاره طلایی به پیراهن خود اضافه کند. به ازای هر 10 عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا نیز تیم ها می توانند یک ستاره نقره ای روی پیراهن خود قرار دهند. تاکنون 6 ستاره طلایی و یک ستاره نقره ای به تیم ها اهدا شده است. یوونتوس در سال 1958 اولین تیمی بود که اقدام به نصب ستاره روی پیراهن خود کرد.

تیم های ایتالیایی در چه سالی به ستاره های طلایی و نقره ای رسیده اند؟ ستاره طلایی اول یوونتوس | 1958 ستاره طلایی اول اینتر | 1966 ستاره طلایی اول میلان | 1979 ستاره طلایی دوم یوونتوس | 1982 ستاره طلایی سوم یوونتوس | 2014 ستاره نقره ای اول یوونتوس | 2015 ستاره طلایی دوم اینتر | 2024

گفتنی است میلان با یک اسکودتوی دیگر به ستاره دوم خود می رسد. اینتر و رم هم با یک قهرمانی دیگر در کوپا ایتالیا می توانند اولین ستاره نقره ای خود را جشن بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس