Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۵۰ درصد از وزرا، وزرای قبلی هستند که براساس عملکردها و نظرسنجیها مجددا معرفی شده اند. در تغییرات ۵۰ درصد دیگر وزرا، تنها نقطه قوت آن جوانگرایی وزیر ارتباطات است که حتی این مورد هم جای سوال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش در خصوص وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: از ابتدا که لیست وزرای دولت دوازدهم به صورت رسمی توسط رئیس جمهور به مجلس اعلام شد، نگاهها به وعده و وعیدها و سخنرانی انتخاباتی آقای روحانی و همچنین تولید، اشتغال و بحثهای اقتصادی معطوف بود که تا چه حد مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به جوانگرایی در کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار کرد: حدود ۵۰ درصد از وزرا، وزرای قبلی هستند که براساس عملکردها و نظرسنجیها مجددا معرفی شده اند. در تغییرات ۵۰ درصد دیگر وزرا، تنها نقطه قوت آن جوانگرایی وزیر ارتباطات است که حتی این مورد هم جای سوال دارد.

وی افزود: درست است که جوانگرایی از وعده های انتخاباتی آقای روحانی بود ولی باید فردی دارای توانمندی بیشتر و با شرایط بهتری انتخاب شود. در ایامی که رئیس جمهور دوازدهم در مجلس حاضر شده است، نقطه نظرات متفاوتی از عملکرد و توانایی های وزیر پیشنهادی ارتباطات مطرح شده است.

دولت نتوانست افرادی را به عنوان وزیر پیشنهادی در حوزه زنان معرفی کند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز کشور نیاز به توانمندی های یک دولت قدرتمند، با اقتدار و کارآمد دارد که این نگاه در خصوص حضور خانمها در کابینه دولت مدنظر بود که متاسفانه تاکنون در میان وزرای پیشنهادی رعایت نشده است. شاید در همین فضایی که مدنظر جامعه بوده، دولت نتوانسته است افرادی را به عنوان وزیر پیشنهادی در حوزه زنان معرفی کند.

حسینی گفت: نگاه اعتدال در کابینه پیشنهادی وجود دارد و دولت سعی کرده است که افراد توانمندتر، پرتوان تر و با تجربه تر در کابینه جدید استفاده کند.

طیب نیا علی رغم توانمندی هایش از کابینه کنار گذاشته شد

وی با بیان این مطلب که در راس مباحث مطرح شده در بحث اقتصادی دولت، بحث وزیر اقتصاد است، اضافه کرد: بحث وزیر اقتصاد مدنظر بسیاری از نمایندگان است که آقای طیب نیا با توجه به توانمندیها و پیشینه ایشان کنار گذاشته شده است. آقای کرباسیان به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد، در جلسات مجلس صحبت از هماهنگی با وزیر صنعت، وزیر جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به میان می آورند که شاید این هماهنگی ها بتواند کمکی در جهت بهبود وضعیت آینده کشور داشته باشد.

امیدوارم وزرایی رای بیاورند که چشم اندازهای نظام و برنامه ششم توسعه را محقق کنند

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بیشترین بحث مطرح شده در جلسات با وزرای پیشنهادی بررسی برنامه، توانایی و تخصص آنها است که امیدواریم در جمع بندی، وزرایی رای بیاورند که در دولت روحانی بتوانند ادامه دهنده چشم اندازهای نظام و تحقق بیشتر برنامه ششم توسعه کشور باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری