Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات هندبال شهرستان فردوس گفت: مسابقات هندبال منطقه 6 کشور از 23 مرداد لغایت 26 مردادماه به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار خواهد گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حمید حلاج مقدم ، رییس هیات هندبال شهرستان فردوس با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال استان خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان و کسب مقام اول توسط نماینده هیات هندبال فردوس،این تیم به عنوان تنها سهمیه استان خراسان جنوبی در مسابقات هندبال منطقه 6 کشور؛ اردوی آماده سازی خود را با دعوت از بازیکنان و مربیان منتخب از سراسر استان خراسان جنوبی در هفته گذشته در شهرستان فردوس آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات منظم و برنامه ریزی شده در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۱۸ بازیکن زیر نظر کادر فنی با تلاش شبانه روزی همه عوامل هیات و مساعدت نهادهای مربوطه از جمله شهرداری و اداره ورزش و جوانان فردوس به نحو شایسته و با میزبانی درخور تحسین تا یکشنبه 22 مرداد ادامه یافت.



عصر روز شنبه نیز آقای مهندس شریعتی فر رییس هیات هندبال استان در معییت آقای برهانی رییس هیات هندبال بیرجند و جناب آقای رسول عربی، مربی و داور ملی از اردو و تمرینات بازدید نمودند. وی ضمن تشکر از برنامه ریزی دقیق و اصولی هیات هندبال و مربیان شهرستان در طرح استعدادیابی و نیز تمرینات منظم و مداوم تیمها، بر حمایت مالی و معنوی از مربیان خدوم، تشریک مساعی و همفکری همه عوامل در صحنه هندبال استان تاکید نموده و قول مساعدت به نمایندگان هندبال استان در مسابقات کشوری داد.



آقای مهرانپور رییس اداره ورزش و جوانان هم که برای چندمین بار از نزدیک از روند تمرینات تیم های پایه بازدید می کرد؛ از تلاش کلیه بازیکنان و مربیان و حمایت همه شهرستان ها از تیم منتخب تشکر و نسبت به حمایت کامل از تیم های ورزشی بابرنامه و پایه محور قول مساعدت مادی و معنوی دادند.



شب گذشته نیز این تیم با بدرقه مسوولین شهرستانی با یاد و نام شهید مدافع حرم محسن حججی و حمایت حامی مالی خود مجموعه آبگرم معدنی هلال فردوس راهی استان سیستان و بلوچستان شد.



شایان ذکر است در ترکیب تیم منتخب هندبال نوجوانان شهرستان بازیکنانی از شهرستان های سرایان،بیرجند،قاین و آیسک حضور دارند و مسابقات هندبال منطقه 6 کشور از 23 مرداد لغایت 26 مردادماه با حضور نمایندگان استان های کرمان،یزد،خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی