Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:19:30 GMT

نشست «آن ها» در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۰۷۶۴

نشست «آن ها» در شهر کتاب مرکزی برگزار می شود

نشست «آن ها» با محوریت و تمرکز بر کلمات فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست از سری نشست های «آن ها» با محوریت و تمرکز بر کلمات فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود.

برنامه «آن‌ها» با محوریت و تمرکز بر کلمات و گفتگو درباره کلمات در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود و مارال دوستی مجری این نشست ها، از یک شاعر، نویسنده یا هنرمند دعوت می کند تا درخصوص یک کلمه صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به دلیل اهمیت کلمات و تاثیری که در زندگی افراد دارد، طراحی شده و هدف از برگزاری آن، این است که شهروندان نسبت به انتخاب کلماتشان آگاه‌تر و حساس‌تر شوند.

قرار است حامد عسگری در نخستین برنامه از این سلسله نشست‌ها، درباره کلمه حسرت صحبت و این کلمه را از نظر معنایی بررسی کند. در بخش دیگری از این برنامه قرار است کاربرد کلمه حسرت در کتاب‌ها، شعرها و فیلم‌های مختلف بررسی شود و مردم نیز نظراتشان را با میهمان برنامه به اشتراک بگذارند.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ در فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد