Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، آیین راه اندازی فاز نخست نیروگاه های خورشیدی با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم برگزار و طی سخنانی از دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد.
استاندار قم با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهای فناوری برای تولید انرژی پاک گفت: بایستی با استفاده از ظرفیت های موجود چنین اقداماتی در سطح استان ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مهدی صادقی تغییر نگرش را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم تلقی و خاطرنشان کرد: بایستی کارآفرینی را تقویت نموده و فرهنگ مصرف گرایی را به فرهنگ تولید و اشتغال تغییر دهیم.
آیت الله حسینی بوشهری نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت مشارکت همه ی مردم در حل مشکلات محرومین اظهار داشت: طبق روایتی از رسول اکرم(ص) تا زمانی که مومن به برادر مومنش کمک کند خداوند نیز به او کمک می کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر برادر دینی به سراغ شما بیاید و بدون تحقیر وی را کمک کنید پاداش شما قطعا بهشت خواهد بود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در همین مسیر گام بر می دارد ادامه داد: البته فلسفه ی ایجاد این نهاد افزایش مددجویان نیست و بایستی با توانمندسازی و ارائه ی آموزش های لازم زمینه ی استقلال افراد نیازمند را فراهم نماید.
همچنین مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توزیع نیروی برق استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح ارائه نمودند.
فاز نخست نیروگاه های خورشیدی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و شرکت توزیع نیروی برق استان با ظرفیت تولید 500 کیلووات برق با هزینه 28 میلیارد ریال در سه ماه آینده اجرا خواهد شد.
احداث این نیروگاه های خورشیدی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و به ازای سرمایه گذاری 280 میلیون ریالی، درآمدزایی ماهانه هشت میلیون ریال را برای مددجویان دارد.

901

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خورد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر