Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول پایگاه انتقال خون ملایر گفت: در یک سال گذشته بیش از 12 هزار نفر به پایگاه انتقال خون ملایر مراجعه کرده که 9 هزار و 66 نفر آن‌ها خون اهدا کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد زند اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اعلام این خبر اظهار داشت: مردم ملایر در اهدای خون پیشرو بوده و ما مشکلی درزمینهٔ خون نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک سال گذشته 12 هزار و 321 نفر به پایگاه انتقال خون ملایر مراجعه کرده که از این تعداد 9 هزار و 66 نفر خون‌گیری شده است.

مسئول پایگاه انتقال خون ملایر گفت: کلیه کسانی که بین سن 18 تا 60 سال بوده و دارای شرایط مخصوص خون‌ده‌ی باشند می‌توانند خون اهدا کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار کسانی که اهدای خون کرده کمتر دچار بیماری‌های قلبی و عروقی شده و دارای غلظت خون پایین هستند.

زند اکبری با اشاره به بعد معنوی اهدای خون بیان کرد: هر واحد خون اهداشده به سه محصول فرآوری شده پس بنابراین هد نفر با اهدای خون جان سه نفر را نجات می‌دهد.

وی گفت: از کل تعداد کسانی که در یک سال اخیر در ملایر خون اهدا کرده‌اند 7 هزار و 207 نفر آنان متأهل و 1805 نفر آن‌ها مجرد بوده‌اند.

مسئول پایگاه انتقال خون ملایر بیان کرد: اهداکنندگان خون به سه دسته نوبت اولی، مستمر و باسابقه تقسیم‌شده که در مدت اعلام‌شده 290 نفر برای بار اول خون اهدا کرده‌اند.

وی گفت: در مدت یک سال گذشته 8 هزار و 775 نفر از آقایان و 291 نفر از خانم ا در ملایر خون اهدا کرده‌اند.

زند اکبری گفت: کلیه خون‌هایی اهداشده با آزمایش‌های دقیق و دستگاه‌های روز بررسی‌شده که بیماری‌های خطرناک نظیر انواع هپاتیت، HIV و سفلیس نداشته باشند.

وی به کسانی که برای اهدای خون به پایگاه‌های خون مراجعه کرده توصیه کرد که همکاری لازم را با پزشک معاینه داشته باشند و به سؤالات مربوطه صادقانه و دقیق پاسخ دهند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشته‌های روی زمین در این مراسم که در فضایی روح‌بخش و بانشاط برگزار شد؛ آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در این مراسم احکام و تکالیف شرعی به دانش آموزان یادآوری و تعلیم داده شد.

هدف از برگزاری این مراسم تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان با مسائل، احکام و آموزه‌های دینی در فضایی شاد و خاطره انگیز بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته