Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرخه با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی در اجرای طرح‌های اقتصادی این شهرستان گفت: راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید در سرخه در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، علی مؤیدی زاده بعدازظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار داشت: روند سخت اداری و عدم همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی مانع از جذب سرمایه‌گذاران به پروژه‌های اقتصادی این شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم تسهیل درروند اداری استان سمنان خاطرشان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید مراحل اخذ مجوز را کوتاه و سیستم اداری را در سطح استان اصلاح کنیم.

فرماندار سرخه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه درمان بیماری اقتصاد در سراسر کشور دانست و گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خارج از کشور گامی مؤثر در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی این شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری با حضور 100 سرمایه‌گذار خارجی در استان سمنان تأکید کرد: این همایش فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان ایجاد می‌کند و باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

مؤیدی زاده با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت در این شهرستان است اذعان کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید در سطح این شهرستان بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی و بیکاری در سرخه مرتفع می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یادآور شد: تمهیدات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اندیشیده شده که با برنامه‌ریزی مدون و همکاری دستگاه‌های اجرایی این مهم تحقق می‌یابد.

فرماندار سرخه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به همکاری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود جهت جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خاری هستند.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران