Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشست هنرمندان موسیقی شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۱۸ با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

دو نوازی تمبک (مهرپاد زحمتکش و نیما حمزه)، تک نوازی پیانو (برهان نکوزاده باقطعه رفتم ازهمایون خرم)، معرفی کتاب هزار دستان انگاره موسیقی ایران با حضور محسن محسنی نویسنده کتاب، دو نوازی تار و تمبک با هنرمندی (مصطفی محرمی (تمبک)،محمد حسین تاجیک (تار)، گروه‌نوازی با آواز سجاد مهربانی آرش غفاری(تار)، فرید مظفر زاده (تمبک)/ دستگاه چهارگاه، ساز و آواز و تصنیف، معرفی گوشی‌های روانکوکسلمان سالک بخش اول این نشست است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه گروه نوازی گروهسپهر از (تبریز) با سرپرستی و نی نوازی داود غفاری‌زاده ، مهدی نیرومند (آواز)، فرهاد پورصوتی (تار)، سعید عبادوز (ویلن آلتو)، حسین توحیدوند (کمانچه)، امین واحد (سنتور)، مهدی نوری(قانون)، امین جوادی (تمبک)، دستگاه شور، اشاره به ابوعطا و دشتی با قطعات تصنیف دوستت دارم و رنگ دشتی از ساخته‌های داود غفاری‌زاده و اشعاری از حافظ اجرا می‌شود .

همچین گروه ترنم وابسته به انجمن کلیمیان تهران با سربرستی و نوازندگی عود حمید آقایی و سهیل رفوا (سنتور)، سینا رفوا (پیانو)، پدرام یاشارل (تار)، پرهام یاشارل (آکاردئون)، نوید سرافراز (ویلن)، سپهر عزیزی‌راد (تمبک و دف)، سپهر سلیمانی خواننده با اجرای قطعات راز دل از همایون خرم، بازگشته از علی تجویدی و سیمین بری از شیبانی به اجرای موسیقی و آواز می‌پردازند.

معرفی آلبوم‌ها و تازه‌های نشر موسیقی بخش‌های دیگر نشست ماهانه هنرمندان موسیقی در این فرهنگسرا است.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان را مستحق کسب سه امتیاز در دیدار با تراکتور عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

مطهری: می‌خواستیم استقلال را ببریم؛ تساوی هم راضی‌کننده است

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم