Web Analytics Made Easy - Statcounter

با خبر شدیم مجموعه شهرداری بوشهر و چند تن از اعضای فعلی شورای شهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه که البته آنهم به صورت گزینشی از سوی روابط عمومی این دستگاه انتخاب شده بود، مراسمی در رستوران گران قیمت میداف برگزار کرد که برخلاف رویه هر ساله، جلسه پرسش و پاسخی در کار نبوده است و افکار عمومی همچنان با عدم پاسخگویی به خاطر ابهامات مطرح شده در مورد عملکرد این سازمان، ناکام گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ طی دو سال اخیر موضوعات مهم و مختلفی از سوی دو نفر از اعضای اصلی شورای فعلی شهر بوشهر در مورد عملکرد بودجه ای شهرداری بوشهر در فضای رسانه ای استان منشتر شده است و خواستار پاسخگویی شفاف جناب شهردار نسبت به وضعیت پیش آمده شده اند ولی تا کنون هیچ پاسخ روشنی از سوی مجموعه شهرداری در این خصوص به سمع و نظر مردم نرسیده است.

تخلف در بودجه شهرداری بوشهر به مبلغ 33 میلیارد تومان از سوی علیرضا آماره عضو فعلی شورا مطرح شده است که گفته شده بدون مجوز هزینه شده است و اعلام تخلف 24 میلیارد تومانی که از سوی الهام بارگاهی عضو دیگر شورا به رسانه ها مخابره شده است از دیگر مواردی است که باز گفته می شود بدون مجوز و در موارد نامشخص هزینه شده است ولی متاسفانه تا کنون هیچ گونه اطلاع رسانی از سوی شهرداری در این خصوص به مردم داده نشده است.

از آن موقع تا کنون فعالین اجتماعی و رسانه های زیادی با انتشار یادداشت های خود و درخواست مصاحبه با مسئولین شهرداری، خواستار پاسخگویی در خصوص ادعای این دو عضو شورای شهر شدند ولی با وجود پیگیری های زیاد هیچ گونه همکاری و تلاشی برای رفع این موضوع صورت نگرفته است.

اخیرا با خبر شدیم مجموعه شهرداری بوشهر و چندین تن از اعضای شورای شهر، طرفدار شهردار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه، که البته گفته می شود آنهم به صورت گزینشی از سوی روابط عمومی این دستگاه انتخاب شده است، مراسم تجلیلی در محل رستوران گران قیمتمیداف برگزار کرد ولی برخلاف رویه سالهای گذشته، اینبار هیچ گونه جلسه پرسش و پاسخی در کار نبوده است که رسانه ها بتوانند عملکرد مهم این دستگاه عریض و طویل را به سمع و نظر مردم برسانند.

حال با این روش دعوت از رسانه ها، این سوال در ذهن ها خطور می کند که چرا واقعا مجموعه شهرداری بوشهر علی رغم اینهمه سر و صدا در مورد عملکرد بودجه این سازمان حاضر نیست که در یک جلسه پرشس و پاسخ مستقیم با رسانه ها شرکت کند و ابهامات در خصوص ادعاهای مطرح شده را پاسخ گوید؟!

آیا واقعا طفره رفتن از گفت و گوی مستقیم و غیره مستقیم با رسانه ها این گمان را در ذهن ها قوی نمی کند که تخلفاتی در مجموعه شهرداری صورت گرفته است و شهردار از پاسخگویی به آن ناتوان است؟!

آیا واقعا مجموعه شهرداری و چند تن از اعضای شورای محترم شهر به این نتیجه رسیده اند که با دادن یک شام و کارت هدیه به رسانه ها می توانند مشکلات شهر و دغدغه های مردم را حل کننده که دیگر کسی آنها را بازخواست نکند؟!

اساسا آیا می توان قبول کرد که برخی از اعضای و رئیس شورای شهر که وظیفه ذاتی نظارت و حسابرسی از عملکرد شهردار را دارند این چنین بیخیال شفاف شدن این موضوعات باشند و به گونه ای رفتار کنند و سخن بگویند که گمان برود رسالت اصلی خویش را فراموش کرده اند و خودشان در این قضایا سهیم هستند؟!

اگر واقعا سخنان و ادعاهای دو عضو دیگر شورا که وظیفه دفاع از حقوق مردم را دارند، کذب و گزافه گویی است، پس چرا با دلیل و سند مشخص نمی شود و از اظهار نظر و نشست رو در رو با رسانه ها واهمه هست؟!

لذا در هر حال ما مردم و شهروندان بوشهری خواهان این هستیم که شورای شهر طبق قانون، به جای جانبداری از عملکرد شهرداری، مطالبات مردمی را پیگیری نماید و پاسخ همه این مسائل مطرح شده با شفافیت کامل به سمع و نظر مردم رسانیده شود.

فرهاد پروین

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد