Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@10:15:03 GMT

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به آنکارا رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۲۴۹۵

رییس ستاد کل نیروهای مسلح به آنکارا رفت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت برای امنیت مرزها و مقابله با تروریسم لازم بود سفر به ترکیه انجام شود.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری به دعوت رسمی رییس ستاد کل ارتش ترکیه وارد این کشور شده است و در این سفر با عالی ترین مقامات سیاسی نظامی از جمله، رییس ستادکل ارتش ترکیه و وزیر دفاع دیدار و گفتگو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای امنیت مرزها و مقابله با تروریسم سفر به ترکیه لازم بود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعد از ورود به آنکارا تاکید کرد برای تبادل نظر و همکاری بیشتر در باره موضوعات نظامی و مسائل مختلف منطقه ای ؛ مسائل مربوط به امنیت دو کشور ، امنیت مرزها و مقابله با تروریسم لازم بود این سفر انجام شود .

سردار سرلشگر محمد باقری که به دعوت رسمی ژنرال «حلوصی آکار» همتای ترکیه ای خود امروز در صدر یک هیات بلندپایه نظامی وارد آنکارا شد، در فرودگاه اسن بوغای آنکارا از سوی مقامات عالیرتبه نظامی این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

سرلشگر باقری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزای صدا و سیما با بیان اینکه ترکیه بعنوان یکی از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران از جایگاه با اهمیتی در منطقه و سطح دنیای اسلامی برخوردار است، گفت : ما دارای روابط دوستانه چند صد ساله با کشور ترکیه هستیم و مرزهای امن و آرامی داریم ، اما برای تبادل نظر و همکاری بیشتر در باره موضوعات نظامی و مسائل مختلف منطقه ای ؛ مسائل مربوط به امنیت دو کشور ، امنیت مرزها ، مقابله با تروریسم لازم بود این سفر انجام بشود .

مراسم استقبال رسمی از سردار سرلشگر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر از سوی ژنرال حلوصی آکار رئیس ستاد کل ارتش ترکیه در مقر ستاد کل ارتش این کشور برگزار می شود .

سردار سرلشگر محمد باقری در سفر سه روزه خود به ترکیه علاوه بر دیدار با همتایش با عالی‌ترین مقامات سیاسی و نظامی این کشور دیدار خواهد داشت.

مساله مبارزه با تروریسم، تحولات منطقه، روابط دو جانبه دفاعی و همکاری‌های مرزی از محورهای دیدار سرلشکر باقری با مقامات ترکیه عنوان شده است.

سردار باقری با رئیس جمهور ترکیه دیدار می کند

در این سفر همچنین رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با رییس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

روابط دو جانبه دفاعی، تحولات منطقه و موضوع مبارزه با تروریسم و همکاریهای مرزی مهمترین محورهای گفتگوی سردار سرلشکر باقری با مقامات ترکیه است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور