Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین نمایشگاه بین الملی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی در شیراز آغار به کار کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین الملی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، یازدهمین نمایشگاه مبلمان اداری به همراه هفتمین نمایشگاه خانه مدرن (فرش، لوستر، تابلو فرش، کابینت) در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالناصر اسکندری افزود: ۱۸۰ شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگان شرکت‌های خارجی ۵۴۰ غرفه سالن‌های حافظ، بهار، ملاصدرا، نرگس به ارائه آخرین دستاورد‌ها و محصولات جدید خود می‌پردازند.
وی افزود: تولیدکنندگانی از استانهای فارس، قم، اصفهان، تهران، مشهد، خوزستان، همدان، قزوین، البرز، اردبیل و نمایندگانی از کشورهای ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند و بیش از ۵۰ درصد این نمایشگاه به تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فعالان مبلمان فارس اختصاص دارد.
اسکندری افزود: انواع مبلمان کلاسیک، مبلمان منزل، مبلمان مدرن، مبلمان راحتی، سرویس خواب، کالای خواب، بوفه، کتابخانه، میز، صندلی، پوششهای تزئینی، لوستر و روشنایی، مبلمان اداری، کمد، کابینت، دکوراسیون داخلی، انواع لمینت، کاغذ دیواری، کفپوش و تابلو فرش در این نمایشگاه عرضه شده است.
وی مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه را حمایت از تولید ملی، ایجاد اشتغال، افزایش کمیت و کیفیت کالا‌ها، امکان انتخاب کالاهای با کیفیت ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده و کاهش قیمت، اعلام کرد.
اسکندری گفت: این نمایشگاه تا شنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس پذیرای بازدید کنندگان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

کد خبر 6092804

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۴درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳