Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأسیس دفتر نمایندگی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام در مشهد با مشارکت شهرداری، آستان قدس و این اتحادیه به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح توس؛ طرح دوفوریت ایجاد و تأسیس دفتر نمایندگی رادیو و تلویزیون های اسلامی و ساختار و شرح وظایف آن در جلسه یکصد و هشتاد و هفتمین شورای شهر مشهد که صبح امروز در سالن اصلی شورا برگزار شد، به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغرعنابستانی، در خصوص این طرح گفت: اتحادیه رادیو و تلویزیون های جهان اسلام از سال 86 شروع به‌کار کرده و تاکنون از حدود 70 کشور عضو دارد.

وی با اشاره به تشکیل نهمین جلسه این اتحادیه در مشهد، ادامه داد: امسال با هماهنگی که براساس مصوبه شورای راهبردی مشهد 2017 بین شهرداری و آستان قدس و اتحادیه صورت گرفت، برای اولین بار جلسه آن در مشهد برگزار شد که با توجه به ایجاد پنجمین بازار فیلم اسلامی در حاشیه این اجلاس، برگزاری آن در مشهد برکات زیادی داشت.

جانشین شهردار در ستاد مشهد 2017، متذکر شد: در حاشیه این اجلاس، مشهد درخواست تأسیس دفتر این اتحادیه را در این کلانشهر ارائه داد تا این دفتر با مشارکت آستان قدس، شهرداری مشهد و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام تأسیس شود.

عنابستانی در خصوص دوفوریت این طرح گفت: پس از تقاضای مسئولان مشهد در خصوص تأسیس دفتر این اتحادیه در مشهد، شهرهای اصفهان و تبریز و همچنین بغداد و بیروت برای تأسیس دفتر درخواست داده‌اند که با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان تأسیس در همه این شهرها وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم‌گیری برای تأسیس دفتر در مشهد به سرعت بیشتری نیاز دارد.

در ادامه، یکی از اعضای شورای شهر مشهد در مخالفت با دوفوریت و اصل این طرح گفت: اولویت شهرداری مشهد رسیدگی به امور روزمره مردم است و بی‌تردید، بردوش گرفتن وظایف دیگران، شهرداری را از انجام وظایف اصلی خود دور می‌کند.

محمدرضا دیمه کار با بیان اینکه در خصوص این طرح ارگان‌های دیگر مانند وزارت ارشاد و وزارت امورخارجه هم باید مشارکت کنند، افزود: نمی‌شود، بخشی از هزینه‌های تأسیس این دفتر را این ارگان‌ها به عهده گیرند؟

عنابستانی در پاسخ به سوال مذکور اظهار داشت: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام، اساسا با دولت‌ها وارد تعامل نمی‌شود و از طرف دیگر پیگیری موضوع از این طریق، سبب اتلاف وقت شده، در نهایت فرصت تأسیس دفتر در مشهد از دست می‌رود.

گفتنی است؛ این طرح دو فوریتی با رأی 12 نفر از اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت