Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان استانی و کشوری مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی خلیج فارس یاسوج در محل میدان هفتم تیر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایسنا، حسینی عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این آیین گفت: این مجتمع کار بزرگ و ارزشمندی است. ظرفیت و پتانسیل اوقاف و موقوفات زیاد است .

وی افزود: موقوفات روز به روز در کشور افزایش می یابد و فرهنگ وقف در حال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با اقدامات لازم فرهنگی مردم را به انجام وقف تشوق و ترغیب کنیم.

حسینی عابد بیان کرد: عقب ماندگی در زمینه موقوفات مربوط به قبل از انقلاب است و باید با فرهنگ سازی مردم در زمینه وقف بیشتر مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: این پروژه باید طی ۴۸ ماه به بهره برداری برسد که امیدواریم پیمانکار تلاش خود را برای بهره برداری پیش از موعد مقرر صرف کند.

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه برخی ظرفیتهای در این استان مغفول مانده است، گفت: از مسئولان استان برای حمایت ها و کمک های لازم در اجرای این پروژه مهم تشکر می کنم.

وی افزود: باید برای ایجاد فضاها و زیرساختهای شهر توریستی یاسوج تلاش بیش از پیش داشت که این مجتمع در همین راستا شروع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مجتمع در ۱۰ طبقه و به متراژ ۲۶ هزار متر مربع در مدت ۴۸ ماه احداث خواهد شد که شامل هتل آپارتمان، پارکینگ، رستوران گردان و بیش از ۳۴۲ واحد پارکینگ، ۱۱۵ واحد تجاری، ۲۶ چشمه سرویس بهداشتی، ۳۱ واحد اقامتی و واحدهای مسکونی و اداری خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری این طرح رقمی معادل با ۸۰ میلیارد تومان است که سه طبقه آن به متراژ ۹ هزار مترمربع پارکینگ خواهد شد.

حجت الاسلام جنتی پور تصریح کرد: این پروژه با مشارکت بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور و مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود.

جنتی پور با بیان اینکه ۹۵ درصد از عملیات خاکبرداری این پروژه انجام شده است، بیان کرد: تجهیز کارگاه به صورت ۱۰۰ درصدی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

همچنین سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این زمین بهره وری و ارزش افزوده لازم را نداشت که این مجتمع کار بزرگی است که با تلاش مدیریت استان به این مرحله رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در مرکز شهر یاسوج با مشکل کمبود پارکینگ مواجه بوده ایم این مجتمع نیاز شهر بوده است.

خادمی بیان کرد: امیدوارم با فرهنگ سازی و تلاش بیشتر فرهنگ وقف در این استان گسترش یابد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان

عملیات اجرایی گازرسانی به مجتمع دامپروری شهرکیان با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، بهادر عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ۱۵ هزار مشترک گاز در چهارمحال و بختیاری

مساحت این مجتمع دامپروری ۹۰ هکتار و دارای ۷ هزار دام راس گاو شیری است.

برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به‌منظور خرید لوله، اتصالات و تجهیزات گازرسانی تامین شد و دو میلیارد تومان از سوی اعضای مجتمع دامپروری شهرکیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟