Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: حمید حامی در ابتدای مراسم بخش هایی از سمفونی ایثار را خواند. حامی در صحبت هایش از مجید انتظامی تقدیر کرد و از زنده یاد ناصر فرهودی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هر کدام از هنرمندان دقایقی کوتاه درباره ی جایگاه هنری مجید انتظامی سخن گفتند که شرح صحبت هایشان در ادامه می آید:

باشد که افتخار همکاری با انتظامی نصیبم شود

میرکریمی: انسان های چند وجهی به نسبت چندوجهی شدنشان عمقشان کم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتظامی هم چندوجهی است و هم عمیق. خودخواه نیست که فقط به خودش فکر کند. در فعالیت های اجتماعی فعال است و میزان تعهدش به هم صنفانش را دیده ام.
من با موسیقی های مجید انتظامی خیلی خاطره دارم و امیدوارم که این افتخار نصیبم شود تا با شما فرصت همکاری داشته باشم.

آثار آهنگساز ایرانی باید هویت داشته باشد

هوشنگ کامکار: این مجلس باشکوه جای شکر دارد. اما به من نگفتند که صحبت باید بکنم. از دوره جوانی که در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل می کردم با مجید انتظامی آشنا شدم. ایشان از نوازندگان ارکستر سمفونیک بودند. آن زمان نواختن در ارکستر به راحتی امروز نبود.
معتقدم که موزیسین ایرانی باید چیزی بسازد که هویت ایرانی داشته باشد و دارای هویت ملی باشد. استفاده از تم های موسیقی ایرانی در آثار کلاسیک بسیار با ارزش است.
چند روز پیش خبر آمدن ارکستری از ایتالیا به ایران را شنیدم که در ایران اپرایی از جوزپه وردی را اجرا کرده بودند که در نوع خودش جالب بود. اما همین ارکستر به ایتالیا می رود و آنجا هم آثار وردی را اجرا می کنند. ای کاش این ارکستر در ایتالیا آثاری از آهنگسازان ایرانی اجرا میشد.

تفاوت آقازاده‌های سیاست با آقازاده‌های هنر

کامران ملکی: آقازاده های سیاست خودشان را به سیاست می چسبانند اما آقازاده های هنر به هنر تجلی می بخشند.

روزی که انتظامی، خیراندیش را به یاد نیاورد

گوهر خیراندیش: دلم می خواهد به عنوان یک بازیگر زن از آذر صدرسالک همسر مجید انتظامی تشکر کنم. ایشان خودش هنرمند است و من در فیلم کوتاه دخترش بازی کرده ام.
وقتی آذر عزیز کنار بچه هاست، آقا مجید می تواند نت هایش را بنویسد. البته آقا مجید خودش در کارهای خانه هم کمک می کند.

روزی به خانه مجید زنگ زدم و من را نشناخت. بعدها زنگ زد و گفت ببخشید آن روز تو را نشناختم. چون مشغول نوشتن اثری و در حال دیگری بودم. آدم خدا را شکر می کند که با کسی در ارتباط است که گاهی چنان شیدا می شود که دیگری را نمی شناسد و من از چنین اتفاقی نه تنها ناراحت نشدم که خیلی هم خوشحال شدم.

موسیقی مجید را می شود درک کرد

مسعود جعفری جورانی: مانیفست احساس یک فیلم در موسیقی مجید تجلی پیدا می کند. برخی موسیقی ها خیلی علمی اند و خیلی فاخرند اما آدم با آنها ارتباط نمی گیرد. موسیقی مجید اما درک شدنی است.

احترام به همسر را از انتظامی یاد گرفتم

حسام الدین سراج: از مجید انتظامی اخلاق مداری، صبر متانت و مهربانی آموختم. انتظامی زمانی که می خواست انتخاب کند، انتخاب هایش عالی بود. من با مجید انتظامی سفری داشتم و همیشه احترام به همسر را از ایشان یاد گرفتم. برای مجید عزیز آرزوی طولوعنر می کنم تا آثار هنری بیشتری برای مردم ایران خلق کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)

عصر ایران- نسخه الکتریکی جک تی9 هانتر روانه نمایشگاه خودرو بین المللی پکن می شود. این پیکاپ الکتریکی مجهز به دو موتور الکتریکی و سامانه چهارچرخ محرک است.

جک تی9 به عنوان یک پیکاپ میان سایز در سال 2020 معرفی شد و سال گذشته نیز یک فیس لیفت را پشت سر گذاشت. اکنون جک نسخه الکتریکی آن را آماده ورود به بازار می کند.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 18 اینچی روی خودرو نصب شده اند. پروفایل دماغه نیز با توجه به ماهیت الکتریکی محصول کاملا جراحی شده است.

جک تی9 الکتریکی از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 1965 میلیمتر در عرض و 1920 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. طول قسمت بار آن نیز 1810 میلیمتر است.

یک موتور 94 اسب بخاری و دارای گشتاور 176 نیوتن متر روی محور جلو و موتور 215 اسب بخاری با گشتاور 342 نیوتن متر روی محور عقب جانمایی شده اند. انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از بسته باتری 88.02 کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات تامین می شود که برد حرکتی پیکاپ را به 500 کیلومتر می رساند.

فضای داخل کابین نسخه الکتریکی تفاوت های جزئی با مدل بنزینی دارد که شاخص ترین مورد به استفاده از تعویض کننده چرخشی گرد می شود. اینترفیس ژیلینگ 3.0، پشتیبانی از فرمان های صوتی، شارژ بی سیم، خروجی 220 ولت، صندلی های الکتریکی و سامانه مکان یاب ماهواره ای از دیگر ویژگی های جک تی9 الکتریکی هستند.

جک در نظر دارد نسخه پلاگین هیبرید تی9 را نیز در سال 2025 وارد بازار کند. جالب است بدانید، جک اکنون نسخه الکتریکی وانت کوچک تر خود یعنی تی8 را در بازارهای خارجی مانند کنیا به فروش می رساند.

جک تی9 الکتریکی  نسخه پروتایپ جک تی9 الکتریکی کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وانت جدید T9 از کمپانی چینی JAC/ تلاش برای ارائه یک پیکاپ غول پیکر! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟