Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با توجه به سخنان امروز آذری جهرمی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از نظر بنده آذری جهرمی بر کار خود مسلط است اما بیشتر به پشتوانه جایگاهی که در معاونت وزارتخانه داشته، معرفی شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه نظر مجمع نمایندگان فارس در خصوص این وزیر پیشنهادی چیست، تصریح کرد: مجمع هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است اما به نظر می‌رسد که نیمی از نمایندگان موافق با دادن رأی اعتماد به جواد آذری جهرمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه نباید زیاد به صحبت‌هایی که برخی از نمایندگان له یا علیه وزرای پیشنهادی در پشت تریبون مجلس می‌کنند، اعتنا کرد، افزود: نمایندگان در خصوص وزرای پیشنهادی برهنه صحبت نمی‌کنند، تجربه نشان داده در روز رأی‌گیری طور دیگری رفتار شده است.

این نماینده مجلس در مورد اینکه آیا فراکسیون امید به آذری جهرمی رأی اعتماد خواهد داد یا نه خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه همین هفته خواهیم داشت، نظر نهایی خود را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که استان فارسی بودن آذری جهرمی در دادن رأی اعتماد به وی تأثیر خواهد داشت یا نه نیز گفت: فراکسیون امید ملی فکر کرده و جزیره‌ای عمل نمی‌کند، چراکه به‌جای فرد به دنبال یک اندیشه هستیم.

رضایی ادامه داد: فراکسیون امید به دلیل کار تشکیلاتی و حزبی سعی بر این دارد که از نظریات شخصی و فردگرایی دوری کند، به همین خاطر در مورد وزرا هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم.

به گزارش فارس جواد آذری جهرمی که امروز عصر به‌عنوان جوان‌ترین وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برنامه‌های خود را از تریبون مجلس به استحضار نمایندگان رسانید، اصالتاً اهل شهرستان جهرم در استان فارس است که به‌اتفاق سید محمود علوی از لامرد به عنوان دو استان فارسی از سوی ریاست جمهوری برای کابینه دوازدهم به مجلس معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه آذری جهرمی به دولت رئیسی و خبرگزاری دولت /آمارِ دروغ یا دروغِ آماری؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، در کانال تلگرامی خود نوشت:

خبرگزاری دولت، ایرنا، به نقل قول از سازمان ثبت احوال نوشت: «پس از سه دهه، آمار طلاق در کشور کاهشی شد».

آقای عباس عبدی هم نوشت: «سال ۱۴۰۲ نسبت سال ۱۴۰۱ حدود ۶ هزار طلاق و حدود ۴۰ هزار ازدواج کمتر شده. پس نسبت طلاق به ازدواج کمتر نشده که بیشتر هم شده. از ۰/۳۶ به ۰/۴۲ رسیده است».

مشخص است که ثبت احوال آمار دروغ نداده است اما نوع انعکاس خبر توسط ایرنا، القای دروغ آماری است.

بسیاری از آمارهای اقتصادی که این روزها مطرح می شود هم همینگونه اند، دروغ آماری!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904483

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به دولت رئیسی و خبرگزاری دولت /آمارِ دروغ یا دروغِ آماری؟
  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»