Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازکاروانسرا؛ صبح امروز جمعی از کسبه و بازاریان راور در اعتراض به برپایی نمایشگاه پاییزه در این شهرستان در فرمانداری راور حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض تا جایی پیش رفت که کسبه و بازاریان با معاون فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به گفتگو نشستند و از مشکلات خود گفتند.

در این رابطه یکی از کسبه می گفت:وضع اقتصادی مملک و بخصوص جامعه راور که از بیکاری رنج می برند، خراب است و پول در بازار نیست و چک های زیادی از مردم راور در دست بازاریان مانده که ضرر و زیان زیادی را به بازاریان متحمل شده است و مسئولان شهرستان با برپایی نمایشگاهی که غیره بومی ها غرفه دار آن هستندو تمام خرید و فروش ها به صورت نقد است بزرگترین ظلم را به بازاری راوری می کنند.

یکی دیگر از کسبه اظهار کرد: کالاهای نمایشگاهی بی کیفیت و ته مانده انبارها هستند که همیشه مصرف کنندگان و بویژه قشر ضعیف را متضرر می کنند و از همه بدتر اینکه اجناس فروخته شده توسط غیربومی ها قابل رهگیری نیستند و سوء استفاده غرفه داران غیر بومی را به دنبال دارد.

کسبه ای دیگر گفت: مسئولین می خواهند با این نمایشگاه باعث شادی و نشاط مردم شوند، شادی و نشاط مردم را از راه دیگری تامین کنید نه اینکه مسبب متضرر شدن کسبه شوید، مردم نشاط موقت نمی خواهند.

یکی دیگر از بازاریان ابراز کرد: ما دلمان خوش است که نزدیک بازگشایی مدارس، فروش داشته باشیم و مشکلات چندین ماه کسادی بازار و نسیه فروشی های خود را جبران کنیم که با برپایی این نمایشگاه ها مسئولان ما را ناامید میکنند.

کسبه ای دیگربا بیان اینکه همیشه غیربومی ها نمایشگاه های راور را در اختیار می گیرند، گفت: این یعنی تاراج سرمایه یک شهرستان و فلج کردن اقتصاد راور که مسبب رکود در بازار راور است.

این اعتراضات کسبه راور با پاسخ هایی از سوی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار راور همراه بود که در خبری جداگانه در سایت کاروانسرا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج