Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@11:05:53 GMT

مأموران انتظامی مارلیک رشوه ۳ میلیاردی را رد کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۵۴۹۱

مأموران انتظامی مارلیک رشوه ۳ میلیاردی را رد کردند

ملارد- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از رد رشوه ۳ میلیارد ریالی ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک شهرستان ملارد در عملیات دستگیری قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش و جابجایی موادمخدر در شهرستان ملارد می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی محل سکونت قاچاقچی را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد منزل وی شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از منزل متهم ۱ کیلو و ۲۵۰ گرم شیشه و ۳ کیلو و ۲۳۰ گرم هروئین و ۳۲۵ میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

خانچرلی بیان داشت: متهم هنگام انتقال به یگان انتظامی، برای فرار از قانون مبلغ سه میلیارد ریال پیشنهاد رشوه به مأموران داده که مأموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه موضوع را صورتجلسه کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تأکید کرد: متهم به همراه صورتجلسه پیشنهاد رشوه، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، درخواست و نظرات خود را در خصوص عملکرد کارکنان پلیس با دفتر نظارت همگانی، سامانه ۱۹۷در میان بگذارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد