Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- یک نماینده مجلس با بیان اینکه دولت در حوزه بهداشت توفیقات بسیاری به دست آورد، گفت: قاضی زاده هاشمی توانایی انجام ادامه اصلاحات در این حوزه را دارد.



عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو باخبرنگار پارلمان صدای ایران، در رابطه با نقاط ضعف و قوت دولت در زمینه بهداشت، اظهار داشت: دولت در حوزه بهداشت و درمان توفیقات بسیاری به دست آورد و تغیر و تحولات بسیاری را در زمینه های مختلف انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دولت در قانون برنامه پنجم که تکلیف آنها بود، نتوانست در این زمینه خوب عمل کند و امیدواریم که دراین دوره ان انتظاراتی که در این زمینه وجود دارد را انجام دهد.

مصری ادامه داد: بعداز سال ها به این نتیجه رسیدیم که راه برون رفت از مشکلات و سامان دهی اوضاع بهداشت و درمان، پزشک خانواده و سیستم ارجاع است. اما متاسفانه علی رغم اینکه تکلیف صریح قانون برنامه پنجم بود در چهارسال گذشته این قانون عملی نشد.

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: انتظار داریم آنچه در قانون برنامه پنجم توسعه درباره ی ارجاع پزشک خانواده و نظارت های لازم آورده شده عملی شود.پول بسیاری برای این طرح به وزارت خانه تزریق شد اما تعرفه ها بسیار افزایش پیدا کرد و فعلا باچالش جدی بدهی بیمه ها به دلیل این تعرفه های سنگین روبه رو هستیم.

اما بنده در آقای قاضی زاده هاشمی این توانایی را می بینم که بتواند این اصلاحات را انجام دهد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید