Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:02:07 GMT

جعبه کمک‌های اولیه احساسات اختراع شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۶۰۲۸

جعبه کمک‌های اولیه احساسات اختراع شد +عکس

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، هر کسی که زخمی می‌شود، همه به سرعت با استفاده از جعبه کمک‌های اولیه‌ای که در خانه وجود دارد، زخم فرد آسیب دیده را پانسمان می‌کنند و به او کمک می‌کنند تا دیگر دردی نکشد و خونریزی نکند اما آیا وسیله‌ای هم برای بهتر کردن احساسات انسان‌ها وجود دارد؟

بر اساس این گزارش، جواب این سوال مثبت است چرا که یک طراح انگلستانی در لندن به نام رویی سان جعبه کمک‌های اولیه‌ای را طراحی کرده است تا به کمک آن بتوان حال افرادی را که استرس دارند، خوب کرد و نام این دستگاه «جعبه کمک‌های اولیه احساسات» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته مخترع این جعبه، بازی با وسایل موجود در داخل جعبه کمک‌های اولیه احساسات که با رنگ‌های شاد و روشن طراحی شده‌اند، به شخصی که تحت فشار روحی است و دچار حمله عصبی شده است، کمک می‌کند تا از آن حالت بیرون بیاید و استرس خود را فراموش کند. سان همچنین گفته است که روانشناسان می‌توانند در کارگاه‌های خود از این جعبه ابزار کمک بگیرند تا مشاوره خود را با نشاط تر و راحت‌تر برگزار کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان