Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@13:09:24 GMT

بهترين تکنولوژي‌هاي 2017 که مي‌توانيد بخريد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۶۷۰۹

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از محمدپارسا حاتمي: تا حالا شده دل‌تون بستني بخواد و هنگامي که به بستني فروشي مي‌رويد بخاطر تنوع بالا نتوانيد انتخاب کنيد که چه طعمي را مي‌خواهيد؟ خريد در دنياي ديجيتال هم دقيقا به همين منوال است و هنگام خريد با درياي عميق و وسيعي از تنوع روبرو خواهيد شد.




در دنياي تکنولوژي هزاران مدل و سازنده‌هاي متفاوت وجود دارد و انتخاب از بين اين همه طبيعتاً مقداري مشکل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي همين ما ليستي از «بهترين وسايل الکترونيکي سال 2017» را براي شما تهيه کرديم تا از سردرگمي شما مقداري بکاهيم.

در اين ليست ما از هر دسته يک مدل را انتخاب کرده‌ايم و به نظر ما آن مدل بهترين در همان دسته است. حال اگر شما خواهان داشتن بهترين هرچيزي هستيد با ما همراه باشيد.

بهترين گوشي هوشمند




• سامسونگ گلکسي S8

بهترين گوشي هوشمند موجود در بازار. طراحي بي‌نظير.

وزن: 155 گرم / ابعاد: 148.9 x 68.1 x 8mm / سيستم عامل: اندرويد 7 / سايز صفحه نمايش: 5.8 اينچ / CPU: Exynos 8895 / RAM: 4GB / حافظه داخلي: 64GB / ظرفيت باتري: 3000mAh / دوربين عقب: 12MP / دوربين سلفي: 8MP

قيمت: 2 ميليون و 600 هزار تومان

از هر جهت بهترين گزينه است اما در درجه اول صفحه نمايش درجه1 آن به چشم مي‌خورد. در تست بنچ مارک ما همه تست ها را با موفقيت پشت سر گذاشت و باتري و دوربين فوق العاده اش ما را شگفت زده کرد. تصميم اشتباه نگيريد، اين دقيقا بهترين گوشي با بهترين قيمت موجود مي‌باشد.

نقاط قوت:

• نمايشگر با فناوري سوپر AMOLED و تراکم پيکسلي عالي
سخت افزار قدرتمند + 4 گيگابايت رم
• دوربين اصلي و سلفي کم نظير
• ضد آب و گرد و غبار



بهترين لپ تاپ



• Dell XPS 13

CPU: Intel Core i3 – i7 / گرافيک: Intel HD Graphics 620 / صفحه نمايش: 13.3 اينچ / حافظه داخلي: 512GB SSD

قيمت: 7 ميليون و 300 هزار تومان

لپ تاپ XPS 13 شرکت دل بهترين انتخابي است که مي‌توانيد داشته باشيد. از طراحي آن گرفته تا صفحه نمايش InfinityEdge آن که يک صفحه نمايش 13.3 اينچي است اما بدليل استفاده از فضاهاي خالي اطراف نمايشگر، سايز لپ تاپ به اندازه يک لپ تاپ 11 اينچي درآمده است چراکه برعکس ساير توليد کننده‌ها، دل از تمام حاشيه دور صفحه استفاده کرده و در نتيجه ابعاد کلي لپ تاپ کاهش يافته. همچنين اين دستگاه باريک، سبک و عمر باتري بالاي 7 ساعت هنگام تماشاي ويديو است.


نقاط قوت

• طراحي عالي بدنه با وزن و ضخامت کم
• کيفيت ساخت بالا
• پردازنده مرکزي قوي به نسبت آلترابوک‌ها
• صفحه‌ي نمايش لمسي با کيفيت QHD
• شارژدهي بالاي باتري

نقاط ضعف

• محل قرارگيري وب‌کم در پايين صفحه‌ي نمايش



بهترين تلويزيون هوشمند




• سامسونگ Q9F QLE

65 و 75 اينچ / 4K: دارد / HDR: دارد / 3D: ندارد / سيستم عامل: Samsung’s Eden interface / صفحه انحنادار: خير / ابعاد: 1450 x 829.3 x 24.9mm / ورودي: 4 عدد HDMI، 3عدد USB، بلوتوث، Wi-Fi

قيمت: حدود 11 ميليون تومان

درخشندگي و شفافيت رنگ‌ها در تلويزيون‌ اولين آيتمي است که مخاطب آن را مي‌بيند و حس مي‌کند. حال اگر بتواند مخاطب را در نگاه اول جذب کند، به احتمال زياد آن تلويزيون فروش خوبي خواهد داشت. شرکت سامسونگ هم در سال 2015 بود که براي اولين بار تلويزيوني با محدوده رنگ بالا و شفاف وارد بازار کرد و پس از نتيجه خوبي که از آن سري گرفت، به توليد و گسترش اين نوع از صفحه نمايش‌ها پرداخت که بهترين نوعي هم که تا کنون ساخته است همين مدل Q9F QLE است. شفاف‌ترين و بي‌سابقه ترين وضوح رنگ را با آن تجربه خواهيد کرد. همچنين سيستم دستيار صوتي هم دارد که کاملا کار مي‌کند و کارامد است. پس اگر بهترين تلويزيون حال حاضر را مي‌خواهيد عجله کنيد و همين حالا سفارش دهيد.



بهترين کنسول بازي




• سوني PS4 Pro

ابعاد: 29.5 x 32.7 x 5.5 cm / گرافيک: 4.20 TFLOPS, AMD Radeon™ / RAM: 8 GB of GDDR5, 1 GB DDR3 / پورت‌ها: USB 3.1, HDMI 2.0a, Ethernet, Optical Audio and PlayStation Camera ports, Dual-band 802.11ac wireless, Bluetooth 4.0 / حافظه داخلي: 1TB / بيشترين تعداد دسته: 4 عدد

قيمت: 1 ميليون و 600 هزار تومان

هميشه بحث بر سر برتري سوني PS4 و ميکروسافت Xbox One بوده است اما حالا با آمدن PS4 Pro سوني به تمام اين جدال‌ها پايان بخشيده. به لطف ترکيب عالي سخت افزار، نرم افزار و بازي‌هاي خوب اين اتفاق روي داده است. در اين سري سوني قابليت پخش ويديويي 4K و HDR را نيز به آن اضافه کرده که با همراه داشتن سرعت پردازش بالا، باعث روان‌تر نشان دادن بازي‌ها شده است.

نقاط قوت

• سخت‌افزار قوي‌تر از مدل‌هاي قبل
• ظاهري زيبا
• کنترلر خو‌ش‌دست
• تعداد بالاي بازي‌هاي انحصاري
• عملکرد بهتر در بازي‌هاي چندپلتفرمه

نقاط ضعف

• عمر کم باتري کنترلر
• محدود کردن قابليت‌هاي کنسول در صورت نداشتن اشتراک پلي‌استيشن
• قفل بودن ريجن محتواي دانلودي بازي‌ها



بهترين دوربين





• فوجي فيلم X-T2

رزولوشن: 24.3MP / لنز: Fuji X mount / مانيتور: 3 اينچي / بيشترين سرعت شاتر: 8fps / فيلم برداري: 4K / مورد استفاده: افراد متخصص و کارشناس فيلم برداري

قيمت: حدود 6 ميليون تومان

اگر بخواهيم در يک جمله معرفي‌اش کنيم بايد بگوييم «دوربيني است که آرزوي هر عکاسي است». از نظر ظاهري مي‌شود گفت که تغيري نسبت به مدل قبلي خود که X-T1 بود، نداشته است اما در زير اين پوسته تغيرات زيادي رخ داده است.

سنسور 24.3MP X Trans III CMOSآن عالي است و مي‌تواند فوکوس اتوماتيک بر روي اجسام در حال حرکت داشته باشد. به علاوه اينکه داشتن صفحه نمايش دوطرفه لذت کار با آن را دوچندان نموده است.



بهترين تبلت




• اپل New iPad (2017)

وزن: 469g / ابعاد: 240 x 169.5 x 7.5 mm / سيستم عامل: iOS 10 / سايز صفحه نمايش: 9.7 اينچ / CPU: A9 / RAM: 2GB / حافظه داخلي: 32GB/128GB / پشتيباني از حافظه خارجي: خير / باتري: approx 8,800mAh / دوربين اصلي: 8MP / دوربين سلفي: 1.2MP

قيمت: 2 ميليون و 700 هزار تومان

بهترين تبلت موجود در بازار new iPad (2017) است چرا که با صفحه نمايش 9.7 اينچي و با تراکم پيکسلي 266 پيکسل، طراحي زيبا و دل نشين ، پردازنده دو هسته‌اي و از همه مهم‌تر چيپ A9 ما را مجاب به معرفي آن به عنوان بهترين تبلت حال حاضر مي‌کند.

آيپد 9.7 بهترين تبلت براي افرادي است که مي‌خواهند درازاي پرداخت هزينه‌ي کمتر صاحب يک آيپد از شرکت مطرح اپل شوند.

نقاط قوت

• نمايشگر خيره‌کننده
• دوربين‌هاي پيشرفته
• پردازنده‌ي بسيار قدرتمند

نقاط ضعف

• ضخيم‌تر از مدل Air 2
• نبود مدلي با حافظه داخلي بيشتر



بهترين ساعت هوشمند



• اپلWatch 2

صفحه نمايش: 1.53 اينچي OLED / سيستم عامل: watchOS 3 / پردازنده: S2 dual-core / حافظه داخلي: 8GB / دوام باتري: 18 ساعت / نحوه شارژ: وايرلس / راه هاي ارتباطي: Wi-Fi, Bluetooth, NFC

قيمت: 1 ميليون و 900 هزار تومان

در اين مدل نسبت به مدل قبلي عمر باتري افزايش داشته، GPS به آن اضافه و ضد آب شده است. نتيجه‌اش هم ايجاد بهترين ساعت هوشمند موجود در بازار شده است. يکي ديگر از تغييرات مهم در اين سري، افزايش روشنايي صفحه است. اين صفحه روشنايي دوبرابري در حدود 1000 nits دارد که بررسي اعلان‌ها را جذاب‌تر و در کل ساعت‌ را کارآمدتر از پيش کرده است. همچنين امکان برقراري تماس يا پاسخ به تماس‌هاي دريافتي از طريق اپل‌واچ سري دوم همچنان جذابيت اين گجت را حفظ کرده است.

نقاط قوت

• مجهز به GPS
• مقاومت در برابر آب
• صفحه نمايش AMOLED و 2 برابر روشن‌تر از سري اول
• بهره‌مندي از سنسورهاي کارآمد از جمله سنسور ضربان قلب
• پردازنده‌ي قدرتمند و دقت بالاي حسگرها



بهترين هدفون



• سنهايزر Momentum Wireless

نوع طراحي: پشت بسته / طول کابل: 140cm / آمپدانس: 28 ohms / دوام باتري: بيشتر از 25 ساعت / NFC: دارد / محدوده وايرلس: 9 متر

قيمت: 2 ميليون تومان

هر شخص دنبال بهترين کيفيت صدا است تا بتواند از موسيقي‌اي که گوش مي‌دهد بيشترين لذت را ببرد. پس هر هدفوني نمي‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. اگر شما بدنبال يک هدفون سبک هستيد که بتوانيد از آن در فعاليت‌ها و کارهاي روزمره‌تان استفاده کنيد يا حتي اگر در خانه نشسته و خواهان بهترين کيفيت صدا هستيد، اين هدفون را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

قابليت اتصال وايرلس آن اين امکان را به شما مي‌دهد تا با خيالي آسوده در خانه هم به موزيک خود گوش داده و هم به کارهاي خود برسيد. اين هدفون علاوه بر ظاهر زيبا قابليت حذف نويزهاي اضافه را نيز دارد. هدفوني که با صداي گرم و لذت بخشش، بيس حجيم و قدرتمندش و ميدرنج غني و روانش، يکي از بهترين صداهاي ممکن در يک هدفون وايرلس را براي شما به ارمغان مي‌آورد. کيفيتي جادويي که از همان لحظه‌ي نخست شما را اسير خود مي‌کند. با خيال راحت همين حالا بهترين هدفون موجود را سفارش دهيد و از موسيقي نهايت لذت را ببريد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا

محمدحسین اسلامیان، اظهار داشت: واقعیت این است که ما واردکننده تکنولوژی هستیم و قطعات را با توجه به آن مونتاژ می‌کنیم و جالب اینکه می‌خواهیم همان محصولات را صادر کنیم؛ بنابراین باید ببینیم که کالای مونتاژشده ما در بازار داخلی تا چه میزان مورد استقبال قرار می‌گیرد تا در مرحله بعد انتظار داشته باشیم که کشور‌های خارجی، کالای ما را به سایر برند‌ها ترجیح دهند.

به گزارش دنیای اقتصاد، وی ادامه داد: ما امروز لباسشویی‌ای را که تکنولوژی آن وارداتی است، با کیفیت به‌مراتب پایین‌تری از نمونه اصلی مونتاژ می‌کنیم؛ اما قیمت آن از قیمت جهانی کالای مورد نظر بالاتر است. امروزه قیمت لباسشویی‌ای که بالاترین سطح جهانی را از نظر کیفی دارد و در بسیاری از کشور‌های دنیا از آن استقبال می‌شود، ۲۰۰ دلار است، در حالی که لباسشویی‌های ایرانی با کیفیت به مراتب پایین‌تر، کمتر از ۲۰ میلیون به مردم فروخته نمی‌شود؛ بنابراین تهیه زیرساخت‌ها توسط دولت مساله دوم است و مساله اول این است که چگونه تکنولوژی وارداتی را دوباره صادر می‌کنیم.

اسلامیان افزود: امروز تنها به معدود کشور‌هایی می‌توانیم محصولاتی همچون لباسشویی را صادر کنیم که بعد مسافتی بالایی از کشور اصلی دارند یا مانند لباسشویی دو قلو و کولر آبی صرفه اقتصادی برای ایجاد خط تولید آن‌ها وجود ندارد.

نایب‌رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی، تصریح کرد: مشتری در هر صورت نیاز خود را به صورت واردات غیرقانونی با برند اصلی وارداتی تامین می‌کند؛ اما مسوولان اصرار دارند که به جای این لباسشویی ۱۵ میلیون تومانی که کیفیت بسیار بالایی دارد، در داخل کشور شبیه آن را با ۲۵ میلیون تومان به مردم بفروشند و تازه برای صادرات آن هم برنامه‌ریزی کنند. طبیعی است وقتی در یک کشور، برند ایرانی را با کیفیت پایین‌تر و قیمت دو برابری در کنار برند کره‌ای و آلمانی قرار دهیم، موفق نمی‌شویم.

دیگر خبرها

  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • پیام کرمان آیدکس، آغاز گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش است
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست