Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@06:38:47 GMT

بهترين بسته هاي اينترنتي براي خانواده ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۶۷۱۰

خبرگزاري آريا - روزنامه هفت صبح - علي هادي زاده:

پارس آنلاين

شرکت پارس آنلاين تنوع خدماتي زيادي دارد و تقريبا مي توانيد با هر سرعت و حچمي يک بسته اينترنتي پيدا کنيد. ولي ما فقط با بسته هاي يک ماه اين شرکت کار داشتيم که قيمتي حدود 50 هزار تومان داشتند. يکي از بسته هاي حالب اين شرکت اينترنتي با سرعت سه مگابايت بر ثانيه و البته سرعت دانلود 256 کيلوبايت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرويسي 45 هزار توماني که ترافيک آن نامحدود بوده و به نظر گزينه جالبي براي عشق دانلودها مي آيد.

همه مي دانيم که سرويس هاي نامحدود آنچنان نامحدود نبوده و اگر از خط قرمزي نامرئي عبوري کنيد سرويس شما با مشکل رو به رو مي شود. البته پارس آنلاين خط قرمز دانلودي که معمولا ديگر شرکت هاي اينترنتي حدودش را اعلام مي کنند ذکر نکرده است.





ديگر سرويس اين شرکت که با معيارهاي ما هماهنگ بود سرويسي با سرعت 16 مگابايت و سرعت دانلود يک مگابايت است. اين سرويس 20 گيگابايت براي يک ماه در اختيار شما گذاشته و 50 هزار و 800 تومان دريافت مي کند. نکته جالب اينکه با هزار تومان بيشتر مي توانيد همين سرويس را با سرعت دانلود دو مگابايت بر ثانيه خريداري کنيد. اگر واقعا سرعت دانلود براي شما مهم است مي توانيد از حجم کم کرده و بر سرعت بيافزاييد. بسته 49 هزار توماني اين شرکت با سرعت 16 مگابايتي و سرعت دانلود هشت مگابايت و البته تنها 10 گيگابايت حجم در خدمت شماست.

آسياتک

بين بسته هاي ماهانه شرکت آسياتک بهترين بسته حجمي مدل هاي 10 گيگي با ترافيک ويژه مخصوص ساعت دو بامداد تا هشت صبح است. اين بسته ها از سرعت هاي بسيار پايين تا سرعت 16 مگي اين شرکت عرضه شده اند ولي تنها دو بسته در محدوده قيمتي ما قرار مي گيرند. بسته هايي با سرعت هشت و 16 مگابايت که به ترتيب قيمتي معادل 49 و 51 هزار تومان دارند. در سرويس هاي نامحدود اين شرکت نيز نزديک ترين گزينه به فيلتر مدنظر ما اينترنت پرسرعت نامحدود نقره اي از 512 کيلوبيت تا دو مگابايت است که امکان تبادل حداقل 36 گيگ در ماه را براي شما فراهم مي کند. اين بسته 58 هزار تومان در ماه خرج روي دستتان مي گذارد.

شاتل

شاتل در سرويس هاي حجمي خود اصلا چيزي که ما به دنبال آن مي گرديم را ارائه نمي دهد. بيشترين حجمي که شاتل در يک ماه در اختيار شما مي گذارد تنها شش گيگابايت است که در گران ترين حالت يعني سرعت هشت مگابايتي قيمت آن به 33 هزار و 600 تومان مي رسد. در سرويس هاي نامحدود اين شرکت وضعيت بهتري را شاهد هستيم. يکي از بسته ها با سرعت دانلود 256 تا 1536 کيلوبايت و سرعت ارسال 256 کيلوبايت، قيمتي حدود 43 هزار تومان دارد. حداقل تبادل ترافيک هم 25 گيگابايت در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال سرعت و حداقل تبادل ترافيک بالاتري مي گرديد بايد 63 هزار تومان پول بدهيد. براي بسته اي که سرعت دانلود آن 384 تا 2560 کيلوبايت بوده و سرعت ارسالش به 384 کيلوبايت مي رسد. حداقل تبادل ترافيک آن نيز 40 گيگابايت است.




هاي وب

بهترين بسته هاي شرکت هاي وب با توجه به معيارهاي مد نظر مادر قسمت سرويس هاي غيرحجمي قرار گرفته است. هاي وب برخلاف شرکت هاي پارس آنلاين و يا آسياتک خيلي تنوع زيادي در اختيار مخاطب نگذاشته و در هر قسمت چند بسته خاص را معرفي کرده است. مثلا در قسمت غيرحجمي چهار بسته با چهار سرعت مختلف وجود دارند و در قسمت حجمي هم شاهد هفت بسته هستيم. به هر حال در قسمت غيرحجمي دو بسته 25 گيگي و 34 گيگي نزديک بازه قيمتي ما هستند. مدل 25 گيگي با سرعت ثابت دو مگ 40 هزارتومان قيمت دارد. بسته ديگر يعني مدل 34 گيگابايتي با قيمت 60 هزار تومان براي يک ماه اينترنتي با سرعت چهار مگابايت فراهم مي کند.

مخابرات

شرکت مخابرات در سرويس هاي مختلف خود امکانات بسته هاي بسيار متنوعي را در نظر گرفته است. در بسته يک ماهه حجمي چند گزينه جالب وجود دارد. مثلا بسته چهار مگابايتي اين شرکت با حجم 18 گيگابايت قيمتي 47 هزار توماني دارد. اگر ظرفيت اين سرويس را به 24 گيگابايت افزايش دهيد بايد قيمتي معاد 56 هزار تومان بپردازيد.

اگر سرعت بيشتر مي خواهيد مي توانيد با 53 هزار تومان و حجم 18 گيگابايت، اينترنتي با سرعت هشت مگابايت بر ثانيه را تجربه کنيد. سرويس هاي غيرحجمي مخابرات نيز دو گزينه جالب دارد. سرويس هاي غيرحجمي مخابرات نيز دو گزينه جالب دارد. مثلا بسته اي با سرعت دو مگابايت بر ثانيه و قيمت 40 هزار تومان که حجمي 25 گيگابايتي در اختيار شما مي گذارد. همچنين مدل 60 هزار توماني اين بخش سرعتي معادل چهار مگابايت بر ثانيه داشته و حجم آن نيز 34 گيگابايت است.

در سرويس نامحدود شما بايد قيد سرعت را بزنيد تا بتوانيد با حدود 50 هزار تومان از اينترنت استفاده کنيد. بسته نامحدود 48 هزار و 500 توماني مخابرات با سرعت 512 تنها گزينه شما در اين بازه قيمتي است که فقط به درد کساني با صبر ايوب مي خورد.





همراه اول

بهترين بسته همراه اول در بازه قيمتي 50 هزار تومان بسته ويژه اين شرکت است. بسته اي که براي فعال کردن آن بايد خط ثابت همراه اول داشته باشيد و به اين وسيله مي توانيد از 25 گيگابايت اينترنت با قيمت 57 هزار تومان در يک ماه لذت ببريد. البته همراه اول يک بسته جالب ديگر هم دارد که اگرچه در بازه قيمتي ما نيست ولي براي کساني که مي خواهند اقتصادي دانلود کنند به نظر گزينه جالبي مي آيد. اين بسته در قسمت اينترنت شبانه همراه اول قرار گرفته و شما مي توانيد با پرداخت 29 هزار تومان از ساعت يک بامداد تا 11 صبح روز بعد از اينترنت نامحدود استفاده کنيد. اينترنتي که سرعت آن براساس سرويس نوترينوي همراه اول قرار داده شده است.

ايرانسل

در بسته هاي يک ماهه ايرانسل دو مدل 50 هزار توماني وجود دارد. يکي از بسته هاي 24 گيگابايتي بوده و 12 گيگ آن روزانه و 12 گيگ آن شبانه و از ساعت دو تا هشت صبح است. اين بسته دقيقا 50 هزار تومان قيمت داشته و از همه شبکه هاي اينترنتي پشتيباني مي کند. بسته ديگر کمي کاربرد متفاوتي دارد. کاربردي که کمتر بين ايراني ها شايع است و بيشتر در بسته هاي اينترنتي سرويس دهنده هاي آن ور آبي مي بينيم. اين بسته 50 هزار توماني 20 گيگابايت اينترنت در اختيار شما مي گذارد و به شما اجازه مي دهد از طريق امکاناتي مثل هات اسپات اينترنت خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد و دورهمي حالش را ببريد. اين بسته به صورت جداگانه براي مشترکين دائمي و اعتباري در نظر گرفته شده است ولي قيمت آن فرقي نمي کند.

ديگر سرويس ايرانسل اينترنت پرسرعت ثابت و يا همان TD-LTE است. ايرانسل اين اينترنت پرسرعت را در قالب بسته هاي متنوعي ارائه مي دهد ولي از بين آنها فقط دو بسته به بازه قيمتي ما نزديک هستند. يکي مدل 16 گيگابايت و با قيمت 48 هزار تومان ديگري بسته 30 گيگابايتي که 20 گيگ آن روزانه و 10 گيگ آن شبانه است و قيمتي 55 هزار توماني دارد.





مبين نت

شرکت مبين نت با اينکه هنوز هم سرويس وايمکس را براي فروش گذاشته است ولي به تازگي به سمت سرويس TD-LTE آمده است. اين شرکت خدمات خود را در بسته هايي مختلف با توجه به سرعت عرضه کرده و از اين بين دو تا از بسته هاي آن مي تواند در ليست ما قرار بگيرد. بسته اول 25 گيگابايت روزانه و هزار گيگابايت شبانه در اختيار شما مي گذارد قيمتي 50 هزار توماني دارد. سرعت اين سرويس هم بين چهار تا 40 مگابايت ذکر شده است. بسته ديگر با توجه به بسته قبلي کمي غيرمنطقي به نظر مير سد. اين بسته 30 گيگابايت روزانه و 60 گيگابايت شبانه را با سرعتي کمتر از بسته قبل يعني يک تا چهار مگابايت بر ثانيه با قيمت 50 هزار تومان در اختيار شما مي گذارد.

رايتل

در بين تمام بسته هاي شرکت رايتل فقط يک مدل به ليست ما راه پيدا مي کند. بسته اي يک ماهه که 24 گيگابايت به صورت 12 گيگ شبانه و 12 گيگ روزانه حجم داشته و با قيمتي 40 هزار توماني به فروش مي رسد. بسته هاي ديگر اين شرکت قيمتي بسيار کمتر و يا بيشتر از 50 هزار تومان داشته و نمي توان آنها را در محدوده 50 هزار توماني در نظر گرفت. البته رايتل بسته هاي زياد ديگري دارد که در اين محدوده قيمتي حجم اينترنت مختلفي در اختيار شما مي گذارد ولي به خاطر اينکه ترکيبي هستند و مکالمه و پيامک هم در آنها حساب شده است در ليست ما قرار نمي گيرند.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد