Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:43:58 GMT

پیش بینی هوای چهارشنبه بیست و پنجم مرداد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۷۰۱۴

پیش بینی هوای چهارشنبه بیست و پنجم مرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛ در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف در ساعات بعدازظهر و شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید در پاره ای از مناطق افزایش ابر و در ارتفاعات شمالی احتمال رگبار پراکنده را خواهیم داشت.

در ۴۸ ساعت آینده هم آسمان صاف در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات رگبار پراکنده را شاهد هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۷۲ ساعت آینده نیز آسمان صاف و در ساعات بعدازظهر و شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

گزارش هواشناسی استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در نیمه غربی، شمال و برخی از مناطق جنوب وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از مناطق محتمل است و طی این مدت وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با وزش باد خواهیم داشت و روز سه شنبه پدیده‌های غالب جوی در اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد خواهند بود و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750497

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان تهران تا فردا بارانی است
  • آسمان کشور روز یکشنبه آرام می‌ شود
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت