Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب نادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص معرفی ربیعی به عنوان وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه کار ربیعی در چهار سال گذشته نشان می‌دهد که ایشان در حوزه وزارتی خود موفق بوده و علاوه بر اینکه توانسته رضایت تشکل‌های کارگری را جلب کند در اداره بنگاه‌های اقتصادی‌ زیر مجموعه این وزارتخانه نیز موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مقاومت ربیعی در مقابل گروه‌های فشار و رانتی گفت: گروهی هستند که منشاء فعالیت آنها استفاده از رانت است. آنها بارها سعی کرده‌اند که در شستا نفوذ کنند اما تا جایی که من می‌دانم ربیعی تا به امروز جلوی آنها ایستادگی کرده و حاضر به باج دادن به آنها نیست.

شهاب نادری ادامه داد: این یکی از کارهای خوب ربیعی است. اگر وی فردی پاکدست نبود مطمئناً نمی‌توانست در مقابل این فشارها مقاومت کند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از افراد و گروه‌ها در چند روز اخیر سعی کردند که بحث رای اعتماد ربیعی را به سمت و سوی دیگری بکشانند و برای ایشان حاشیه درست کنند اما ربیعی با قدرت تمام کارهای خود را انجام می دهد و توجهی به این اتفاقات ندارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!