Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:33:50 GMT

آب سد طالقان به رجایی‌شهر رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۷۵۹۳

آب سد طالقان به رجایی‌شهر رسید

‌مدیر دفتر اجرای طرح‌های انتقال و توزیع آب آبفای البرز از پایان عملیات لوله‌گذاری برای انتقال آب سد طالقان به مناطق جدیدی از رجایی‌شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا‌، داوود صادقی گفت: با اتمام عملیات لوله‌گذاری با هدف انتقال آب از تصفیه خانه آب شماره 2 به مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی رجایی‌شهر به طول هزار و 120 متر و با هزینه 129 میلیون تومان، مناطق جدید دیگری زیر پوشش آب سد طالقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی اظهار کرد: این عملیات به منظور انتقال آب از تصفیه خانه آب مذکور در رجایی شهر به این مخزن در خیابان شهرداری با قطر 400 میلیمتر اجرا شده است و مناطقی همچون شرق حیدرآباد، خیابان داریوش و غرب بلوار سه باندی رجایی شهر را زیر پوشش قرار می‌دهد.
وی افزود: پیش از این حدود 6 ماه قبل با تلاش نیروهای آبرسانی آبفای رجایی‌شهر، با انتقال آب سه حلقه چاه به این مخزن بهره‌برداری از آن آغاز شده بود و هم اکنون با آب تصفیه شده اختلاط یافته و علاوه بر افزایش کمی آب، کیفیت آب توزیعی در مناطق یاد شده نیز ارتقا یافته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران