Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:55:42 GMT

منافع مردم گلپایگان از سد کوچری لحاظ شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۸۱۱۷

نماینده گلپایگان وخوانسار با بیان اینکه باید مدیریت های شهرستان تقویت شوند، گفت: به دنبال این هستیم که فضای شهرستان یک فضای کاری و اجرایی باشد و دو قطبی هم نشود، اگر شهر دو قطبی شود آسیب می بیند، بنابراین به دنبال فرمانداری هستیم که هر دو جناح قبولش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی بختیار در جمع خبرنگاران شهرستان در خصوص اعتراض امور منابع آب گلپایگان بر روی حکم دیوان عدالت اداری کشور مبنی بر به رسمیت شناختن حق آبه روستای دیزیجان گفت: اگر دیوان بر این موضوع رای داده باشد حتما باید در جهت احقاق حقوق مردم کار کنیم، ضمن اینکه امور آب گلپایگان زیر مجموعه آب قم نیست و باید بدانیم اجازه ما دست امور آب قم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تک تک نماینده های استان اصفهان برای احقاق حق آبه مردم گلپایگان به ما کمک کرده اند و وفاق برای حقوق مردم شهرستان وجود دارد. مجمع نمایندگان استان به گلپایگان آمدند و شرایط و وضعیتی که ما در سد کوچری داریم را دیدند و اینکه چه بلایی سر ما آمده وبسیاری از اراضی کشاورزی زیر آب رفته است، بسیاری از سنگ نگاره های شهرستان زیر آب رفته است که متاسفانه برای آن کار جدی هم انجام شده است هم چنین خساراتی از سد کوچری متوجه ما شده است.

نماینده گلپایگان و خوانسار اضافه کرد: باید منافع مردم ما از این سد دیده شود، هم چنین علاوه بر حق آبه باید حق السهمی نیز از آب کوچری برای شهرستان تعریف شود چرا که زمین های زراعی و سنگ نگاره های این شهرستان به زیر آب رفته است و حتما مدیران شهرستان باید بدانند حقوق مردم، کشاورزان و حق آبه بران محفوظ بماند و با جدیت در این راه تلاش کنند.

وی افزود: خبرنگاران همه با مشکلات و گرفتاری هایی مواجه هستند. خبری که توسط خبرنگاران منتشر می شود شاید فی البداهه برای ما ناراحت کننده باشد، اما اینکه خبرنگاران با دید خود و گرایش های مختلف موضوعات را به جامعه انتقال می دهند سبب توسعه کشور می شود، هم چنین باید از تضارب اندیشه نیز برای آبادانی و پیشرفت کشور استفاده کنیم.اینکه انتظار داشته باشیم همیشه از ما خوب بگویند و ما را نقد نکنند زیبنده جمهوری اسلامی نیست. خبرنگاران از نزدیک مسائل را مورد بررسی قرار می دهند. مطالبی که خبرنگاران گلپایگان می نویسند به نفع ما است، برای مثال وقتی درباره آب قم می نویسند و می گویند دریاچه مصنوعی ایجاد کرده اند این مطالب را نزد وزیر و رییس مجلس برده ام و از آن استفاده کرده ایم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در رابطه با پروژه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در شبکه برقرسانی گفت: برای این پروژه حدود هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و بیش از 50 درصد شبکه سیمی به کابل تبدیل شده است و امیدواریم بتوانیم با اتمام این طرح تا قبل از شروع فصل سرما شاخه بری درختان را به طور کامل متوقف کنیم.

بختیار در رابطه با جاده های مواصلاتی افزود: در دو محور خمین-گلپایگان و خوانسار-دامنه بیشترین تلفات جاده ای را داشته ایم که اکنون دو بانده محور خمین-گلپایگان به اتمام رسیده است و برای محور خوانسار-دامنه نیز 30 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است، هم چنین اعتبار ریالی کمربندی سعیدآباد -گوگد در شهرستان گلپایگان در ردیف پروژه دامنه- خوانسار دیده شده است.

وی در همین باره اضافه کرد: برای احداث کمربندی سعیدآباد-گوگد مشکل آزاد سازی داریم از جمله در قسمت درب امامزاده، هم چنین اعتبار راه اندازی کمربندی موته نیز در ردیف اعتبارات پروژه خمین به دامنه دیده شده است، در مجموع به دنبال این هستیم که جاده های مواصلاتی گلپایگان و خوانسار را دو بانده کنیم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در رابطه با پروژه خط ریلی تصریح کرد: به دلیل مشکلات زیست محیطی در موته، مسیر خط ریلی عوض شد و مسیر جدید خمین-گلپایگان-میمه-اصفهان تغییر و مسیر خمین-گلپایگان-خوانسار-دامنه-ازنا-الیگودرز-اصفهان جایگزین شد، همچنینمناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار آن نیز انتخاب شده است.


بختیار در رابطه عدم پرداخت چند ماهه حقوق راهداران شهرستان گلپایگان گفت: منابع را سازمان برنامه بودجه در استان ها تخصیص داده است و اسنادی را نیز به استان داده اند تا بتوانیم از محل منابع، حقوق راهداران را پرداخت کنیم و درصدد هستیم که این مشکل را حل کنیم.

وی در خصوص حقوق معوقه کارگران شرکت خودروسازی دیار خودرو اظهار کرد: بخشی از حقوق آنها پرداخت شده است. کارخانه ای که یک ماه در سال کار می کند قطعا زیان ده خواهد بود و پایدار نیست لذا به دنبال این هستیم که شرکت را از این وضعیت خارج کنیم. اگر اکنون در شرکت سردساز خودرو شاهد چنین بهم ریختگی، عدم پرداخت حقوق و تعدیل نیرو نیستیم به این دلیل است که سهام دار خوبی را برای این شرکت در نظر گرفته ایم، اکنون از شرکت سردساز خودرو راضی هستیم و امیدواریم در دیار خودرو هم شرایط مساعدی را شاهد باشیم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در رابطه با حقوق معوقه کارگران شرکت "محور کاران کوشا" خاطر نشان کرد: 30 درصد این شرکت متعلق به مگاموتور است، به مالک 70 درصد مابقی شرکت گفته ایم یا سهام خود را بفروشد یا بخرد، هم چنین این درخواست را از مگاموتور نیز کرده ایم، چرا که بهم ریختگی این شرکت ناشی از این است که یک نفر پاسخگو نیست، لذا باید وضعیت سهام را درست کنیم.

بختیار در خصوص همین شرکت ادامه داد: در این شرکت وضعیت خوبی برای تولید اکسل داریم و اگر تمام سهام دست مگاموتور باشد می توانیم نسبت به توسعه بخش تولید اکسل اقدام کنیم ضمن اینکه اگر کل سهام دست بخش خصوصی هم باشد می تواند بله طور کامل سرمایه گذاری کند.

وی در رابطه با حقوق معوقه کارکنان تصفیه خانه گلپایگان نیز یادآورشد: پولی که به پیمانکار داده شده از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت است که پیمانکار باید این اسناد را به پول نقد تبدیل کند تا بتواند حقوق کارگران را پرداخت کند که امیدواریم این مشکل هم حل شود.

نماینده گلپایگان و خوانسار در رابطه با تغییر فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: باید تقویتی در مدیریت های شهرستان انجام دهیم که آشنا و کاربلد باشند، اگر فرماندار آمد رسانه ها با او همکاری داشته باشند. فرماندار فعلی در شرف بازنشستگی است. به دنبال این هستیم که فضای شهرستان یک فضای کاری و اجرایی باشد و دو قطبی هم نشود، اگر شهر دو قطبی شود آسیب می بیند، به دنبال فرمانداری هستیم که هر دو جناح قبولش داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد