Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور با حضور سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، معاون تشریفات دفتر رییس جمهور، رییس فدراسیون گلف، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون هاو باشگاه‌ها، مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری، رییس فدراسیون روستایی و عشایری، در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آقازاده، سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: خرسندیم از اینکه درمراسم اختتامیه این مسابقات حضور پیدا کردیم و از ریاست فدراسیون، مدیران محترم استان ها ،اعضای هییت رییسه، مدیران همکار در وزارت ورزش و جوانان و حضوپرنشاط شما بانوان از استان های مختلف بسیار سپاسگزارم.

وی افزود: خوشبختانه مسابقات این دوره بسیار منظم برگزار شد و به تیم های شرکت کننده و تیم های برتر این دوره از مسابقات تبریک می گویم.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر با مدیریت خوب سعیدی مدیر با سابقه ورزشی کشورمان به خوبی اداره می شود و خوشبختانه مجموعه وزارت ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون گلف کاملا رضایت دارد.

وی افزود: گلف جز ورزش هایی بود که خیلی به آن توجه نمی شد اما در طول سال های اخیر و با سیاست های دولت تدبیر امید و توجه به ورزش بانوان ما شاهد شکوفایی ورزش گلف هستیم و امیدواریم این مسیر به خوبی طی شود تا این ورزش جایگاه خودش را در بین جوانان عزیزمان انشالله پیدا کند.

آقازاده گفت: سعیدی با مشکلات زیادی در فدراسیون گلف مواجه هستند اما قول هایی را برای بهبود شرایط این ورزش در کشور داده ایم و با حمایت مقام عالی وزارت انشااله ما شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش گلف باشیم.

یوسف شاهی دبیر فدراسیون گلف، گفت: خداراشاکریم که به ما این توانایی را داد که بتوانیم نیروی خود را در جهت رشد و سلامتی و بالندگی ورزش کشور هزینه کنیم و بتوانیم جامعه مفید و سالم را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ،ملت بزرگ ایران و جامعه بزرگ گلف کشور تقدیم و اهدا کنیم.

وی افزود: برنامه سعیدی رییس فدراسیون نگاه ویژه به بانوان در عرصه ورزش گلف است که خوشبختانه با این رویکرد مشاهده برگزاری مطلوب مسابقات بودیم.

در ادامه برنامه سعیدی ریس فدراسیون گلف ضمن اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات گلف بانوان اضافه کرد: از سال آینده مسابقات AAC مسترها برای بانوان برگزار خواهد احتمالا کشور ما دو اعزام به این مسابقات خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین مجوز مسابقات بین المللی تایلند در مهرماه کسب شده و دو تا سه بازیکن را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.

سعیدی افزود: سیاست های دولت تدبیر و امید ارتقای جایگاه و منزلت و هویت بخشی به زنان و ارتقای ورزش زنان است و با تاکید دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان در این راستا فدراسیون برنامه ریزی خوبی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به این که به دنبال متعادل سازی ،متوازن کردن و توزیع عادلانه امکانات بین خانم ها و آقایان در گلف هستیم افزود: در گلف بحث تفکیک جنسیتی مطرح نیست و ما همه سعی خود رابرای توازن امکانات و پیشرفت گلف بانوان به کار می بندیم.

رییس فدراسیون گلف ضمن اشاره به استقبال بی سابقه بانوان گلفباز افزود: این برای اولین بار بود که18 استان و 100 ورزشکار در مسابقات گلف بانوان حضور پیدا کردند که این خود نشان از بهبود شرایط گلف بانوان در کشور است.

علی قاضی، نایب ریس بانوان فدراسیون گلف بیان داشت: چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور باحضور 18 استان و حدود 100 ورزشکار از سراسر کشور در دو رده سنی زیر18 و بالای 18 سال برگزار شد.

وی افزود: ورزش گلف ورزش اخلاق محور و ادب محور است و چون در محیط و فضای طبیعی برگزار می شود بازیکنان کاملا با محیطی پاک سر و کار داند و بازیکنان ما در این دو روز ثابت کردند گلف ورزشی سراسر اخلاق محور است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.   فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران