Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای بسیج مردمی کشور عراق با بمباران مواضع داعش، ۱۰ تروریست این گروه تکفیری را به هلاکت رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛ یگان موشکی وابسته به نیروهای بسیج مردمی عراق در جواب حمله‌های مکرر تروریست‌های داعش به مواضع نیروها در مناطق مرزی با سوریه، محل تجمع تروریست‌ها را به‌شدت مورد هدف قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای اطلاعات عراق توانستند بانفوذ به مناطق تحت اشغال داعش، کاروانی از تروریست‌ها به همراه ده‌ها خودروی نظامی و موتورسیکلت را رصد کردند.

سپس نیروها اطلاعات لازم را در اختیار یگان موشکی نیروهای بسیج مردمی قراردادند. یگان موشکی عراق نیز با دریافت اطلاعات لازم، تجمع تروریست‌ها را در حومه گذرگاه مرزی «تل صفوک » بمباران کردند.

منابع میدانی اعلام کردند، یگان موشکی توانست در این حمله موفقیت‌آمیز، ده‌ها تروریست داعش را کشته و زخمی کرده و تعدادی از خودروهای نظامی و چند موتورسیکلت وابسته به عناصر داعش را منهدم کنند.

رسانه‌های محلی اعلام کردند، تلفات تروریست‌های داعش به دلیل حمله غافلگیرانه یگان موشکی عراق بسیار بالا بوده است.

تروریست‌های داعش طی دو ماه گذشته ده‌ها بار باهدف اشغال گذرگاه مرزی تل صفوک علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی عراق حمله کردند که در تمام حمله‌ها با شکست روبرو شدند.

نیروهای عراقی با پشتیبانی جنگنده‌ها طی شش ماه گذشته موفق شدند بخش وسیعی از استان نینوا را به‌طور کامل پاک‌سازی کردند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • فیلم| لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه