Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه بسیج نه متصدی و نه صاحب‌کار است، گفت: به هر کدام از فعالان اقتصادی که علاقمند به فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند آماده ارائه خدمت‌رسانی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگو با بلاغ، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه‌های متعددی دارد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر بیشترین تلاش بسیج روی بحث غذا و داروهای گیاهی بوده است که هر سال نواقص کارش را برطرف و کار را کامل‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال به مرحله خوشه‌بندی و قطب‌بندی تولیدات اقتصاد مقاومتی در هر شهرستان و منطقه رسیده‌ایم تا بتوانیم با ایجاد یک شبکه تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیجیان را به فایده، سود و بازار منتج کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه جوانان علاقمند به فعالیت تولیدی در عرصه اقتصاد مقاومتی، می‌توانند با مراجعه به بسیج سازندگی از شرایط آموزش، پشتیبانی و حمایت‌هایی که برای آنها فراهم شده بهره‌مند شوند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه تسهیلات، تسهیل در برخی امورات اداری و دولتی نیز توسط بسیج سازندگی به عنوان پشتیبان فعالان اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

بابایی شیوه کار بسیج را با شیوه کار دولت در توجه به اقتصاد مقاومتی متفاوت و غیرمنتطبق دانست و خاطرنشان کرد: نگاه دولت نگاه کلان و حمایت از شهرک‌های صنعتی و صنایع بزرگ است اما بسیج به این بخش ورود پیدا نکرده است و در بحث صنایع کوچک زودبازده و مشاغل خرد خانگی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: چون از نظر شیوه با دولت متفاوت هستیم، نتوانستیم هم‌افزایی ایجاد کنیم اما بعضی از دستگاه‌های مرتبط دولتی مانند فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی در بعضی موضوعات مانند دامپروری و شیلات در حدی که مقررات به آنها اجازه داده همکاری داشته‌اند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در مورد طرح پایش صنایع توسط بسیج صنعت و معدن گفت: این طرح در ابتدای شروع کار است که با استقبال شهرک‌های صنعتی و صاحبان صنایع هم روبرو شده اما الان برای ارائه گزارش پیشرفت کار زود است.

این مسؤول هدف از طرح پایش صنایع توسط بسیج صنعت و معدن را شناسایی ظرفیت‌ها، کم کردن هزینه‌ها و تهسیل مسیر برای راه‌اندازی و احیای مجدد صنایع دانست و اضافه کرد: خیلی از مشکلات پیش روی صنایع و معادن استان با روحیه جهادی و با در نظر گرفتن امکانات و مدیریت کارآمد، انقلابی و متدین در درون صنعت قابل حل است.

بابایی در پایان با بیان اینکه بسیج نه متصدی و نه صاحب‌کار است، گفت: هدف اصلی بسیج در ورود به مشکلات صنعت و معدن تسهیل‌گری است و هر کدام از فعالان اقتصادی که علاقمند به فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند آماده ارائه خدمت‌رسانی هستیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان