Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دستگيري قاتل دو برادر نقره فروش در اردبيل، کشف 48 قبضه سلاح غيرمجاز در ساري، دستگيري دو نفر ديگر از اراذل و اوباش زير گذر گلشهر و انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلي از غرب به شرق کشور مهمترين اخبار حوزه قضايي طي امروز بود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان، دستگيري قاتل دو برادر نقره فروش در اردبيل، رفع تصرف از 33 هکتار از اراضي ملي در جنوب کرمان، کشف 48 قبضه سلاح غيرمجاز در ساري، دستگيري دو نفر ديگر از اراذل و اوباش زير گذر گلشهر و انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلي از غرب به شرق کشور مهمترين اخبار حوزه قضايي طي امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاتل دو برادر نقره فروش دستگير شد/دايي سنگدل عامل جنايت شهرک سيناي اردبيل
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل از دستگيري قاتل دو برادر نقره فروش که شامگاه ٢٣ مردادماه در شهرک سيناي اردبيل به قتل رسيدند، خبر داد.
جزئيات خبر را اينجا بخوانيد.
رفع تصرف از 33 هکتار از اراضي ملي در جنوب کرمان
رئيس دادگاه عمومي شهرستان فهرج از رفع تصرف از 33 هکتار از اراضي ملي در روستاي اسد آباد از توابع اين بخش خبر داد.
جزئيات خبر را اينجا بخوانيد.
کشف 48 قبضه سلاح غيرمجاز در ساري/ متهمان به زندان معرفي شدند
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان مازندران از کشف 48 قبضه سلاح شکاري غير مجاز در شهرستان ساري خبر داد.
جزئيات خبر را اينجا بخوانيد.
دادستان مرکز استان گلستان در گفت وگو با ميزان خبرداد
دستگيري دو نفر ديگر از اراذل و اوباش زير گذر گلشهر
دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: دو نفر ديگر از افرادي که يک ماه پيش در زيرگذر گلشهر به حرکات مارپيچ و خودنمايي با سلاح سرد، شمشير، قمه و دره و نزاع دسته جمعي و اخلال در نظم عمومي و بستن مسير عبوري مردم اقدام کرده بودند، دستگير شدند.
جزئيات خبر را اينجا بخوانيد.
انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلي از غرب به شرق کشور
معاون دادستان عمومي و انقلاب کرمان از انهدام باند بزرگ انتقال مشروبات الکلي از غرب به شرق کشور خبرداد و گفت: سه نقر از اعضاي اصلي اين باند دستگير و دو دستگاه خودرو کشف و توقيف شده است.
جزئيات خبر را اينجا بخوانيد.
انتهاي پيام/




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان