Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@02:25:04 GMT

به زودی یک کمپ تمرینی در آمریکا خواهم داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۰۴۴۱

به زودی یک کمپ تمرینی در آمریکا خواهم داشت

به گزارش وانانیوز، سعید احمدی نایب قهرمان مسابقات جهانی فرانسه، که طی چند هفته گذشته راهی کشور آمریکا شده بود، این روزها تمرینات خود را برای حضور در مسابقات کاراته وان آلمان به شدت پیگیری می‌کند. وی قرار است به مدت سه ماه اردوی تمرینی کنار برخی از کاراته کاهای آمریکایی داشته باشد و علاوه بر آموزش این رشته به آنها خود نیز برای حضور در مسابقات کاراته وان آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید احمدی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرینات خود پیش از حضور در مسابقات کاراته وان آلمان، اظهار داشت: به خاطر مصدومیتی که داشتم از حضور در انتخابی تیم ملی انصراف دادم و در قهرمانی آسیا حضور نداشتم. برای رفع مصدومیتم یک مدت کوتاهی را استراحت کردم و دوباره تمریناتم را آغاز کردم. در حال حاضر در اردوی تمرینی در کشور آمریکا حضور دارم و به شدت تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

وی از شرایط تمرینی خود پیش از حضور در مسابقات کاراته وان آلمان، گفت: تمریناتم منظم و خوبی را پیگیری می‌کنم و تصمیم دارم برای اینکه از اوج آمادگی دور نباشم در مسابقات کاراته وان‌های مختلف شرکت کنم. ابتدا قرار است در مسابقات کاراته وان آلمان وارد تاتامی شوم. این رقابت‌ها از 16 شهریورماه آغاز خواهد شد.

احمدی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو داریم، حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات قهرمانی جهانی از جمله رویداد‌های مهمی است که کاراته باید در آن حضور داشته باشد. به همین دلیل در تلاش هستم با حضور در مسابقات کاراته وان آلمان و اتریش به آمادگی لازم برسم. برای آماده شدن و رسیدن به اهدافم از کاراته وان آلمان استارت خواهم زد.

نایب قهرمان مسابقات جهانی فرانسه در مورد آموزش این رشته به کاراته‌کاهای آمریکایی، گفت: در کنار تمرینات تخصصی که در آمریکا دارم به بحث آموزش کاراته نیز پرداخته‌ام. قرار است هفته ‌های آینده در ایالت "کلورادو" یک کمپ تمرینی داشته باشم. تمام اهدافم این است که به اوج آمادگی برسم و مثل همیشه برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس