Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان خردسال رامیانی تیم کشتی آزاد استان عنوان سوم کشور را از آن خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، علی اکبر رجبلی کاپیتان تیم کشتی آزاد خردسالان استان گلستان که یک هفته قبل از مسابقات قهرمانی کشور با بی احتیاطی راننده خودرو سواری در اردوی تیم استان گلستان در مقابل سالن کشتی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، در حالی خود را به مسابقات کشوری رساند که با وزن 78 کیلوگرم خود در وزن 85 کیلو گرم کشتی گرفت و با شکست رقبای سنگین وزن خود و در عین شایستگی توانست به مقام سوم کشور در تبریز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی یکی از مربیان اعزامی استان به مسابقات کشوری در خصوص رشادت پهلوان رامیانی گفت: پهلوان علی اکبر اگر در وزن قانونی خود یعنی 74 کیلوگرم بر روی تشک مسابقات قهرمانی کشور تبریز میرفت صد در صد گردن آویز طلا و قهرمانی کشور را از آن خود می کرد.

علی اکبر جز پدیده های کشتی استان است که حریفان خود را که نزدیک به ده کیلو از او اضافه وزن داشتند توانست قدرت بدنی خود را به رخ حریفان کشیده و به مقام سوم کشور دست پیدا کند و قدرت بدنی این خردسال رامیانی مرا به یاد پهلوان سوخته سرایی انداخت که ایشان هم از کشتی گیران به نام شهرستان رامیان بود.

البته لازم به توضیح است علی اکبر رجبلی بعد از امیرحسین نصیری و ولی میرعرب سومین کشتی گیر رامیان است که به مقام سوم کشور دست پیدا کرده است.

رسول کاغذلو و حسین بای مربیان تیم رامیان، محمد رضا نصیری سرپرست تیم، حاج بابا زندی فر رییس هیت کشتی شهرستان رامیان و گل رامیان کسب این مقام کشوری را به تمام رامیانی ها و خداداد رجبلی پدر و خانواده این کشتی گیر و جامعه بزرگ کشتی استان گلستان تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند

گروهی متشکل از ۱۸ کشور از حماس خواستند که توافق آتش‌بس روی میز را بپذیرد و اسرای صهیونیست را آزاد کند.

یک مقام ارشد دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مدعی شده که یک توافق روی میز وجود دارد و تقریبا تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند؛ در نتیجه آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه مشترکی از جنبش حماس درخواست کرده تا با توافق مذکور موافقت کند. 

به گزارش العربیه، در متن این بیانیه مشترک آمده است: «ما قویاً از تلاش‌های میانجی‌گری برای بازگرداندن اسرا به خانه خود حمایت می‌کنیم. مجدداً از حماس درخواست می‌کنیم که گروگان‌ها را آزاد کند و اجازه دهد به این بحران پایان دهیم تا بتوانیم تلاش‌های خود را روی ایجاد صلح و ثبات در منطقه متمرکز کنیم». 

این مقام دولت بایدن گفت که پیش از این تلاش‌ها برای انتشار یک بیانیه مشترک ناموفق بوده و اکنون این بیانیه «نمایش فوق‌العاده‌ای از اتفاق آرا از سوی بسیاری از رهبران در سراسر جهان» است. 

کشور‌هایی که این بیانیه را امضا کردند عبارتند از: آرژانتین، اتریش، برزیل، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، دانمارک، فرانسه، آلمان، مجارستان، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسپانیا، تایلند، انگلیس و آمریکا.

این مقام دولت بایدن مدعی شد: «یک توافق روی میز وجود دارد که تقریباً تمام خواسته‌های حماس را برآورده می‌کند... و کاری که آنها باید انجام دهند این است که این دسته آسیب‌پذیر از گروگان‌ها را آزاد کنند تا پیشرفت حاصل شود». 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که «برخی نشانه‌ها» وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالا راهی برای توافق هست، اما تاکید کرد که همچنان از این امر مطمئن نیست. در مورد پیشنهاد کنونی که روز میز است، این مقام آمریکایی مدعی شد که آتش بس فوری و طولانی مدت در غزه و همچنین امکان بازگشت نامحدود فلسطینی‌ها به شمال غزه را فراهم می‌کند.

پیش از این، خلیل الحیه، یک مقام ارشد شاخه سیاسی حماس گفته بود که این جنبش در ازای ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی و آتش‌بس ۵ ساله یا بیشتر، حاضر به توافق خواهد بود.

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.  حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرانسه پیش نویس تعدیل شده آتش بس را ارائه کرد کاخ سفید: با آتش‌بس کامل در غزه مخالفیم/ در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستیم

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری